Image Map

Το δικό μου "Survivor bag" !

Welcome Glamers!


Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα διαφορετικό κουτί από το my Beauty Box
Αναφέρομαι στο Upgraded Summer Box, ένα νεσεσέρ ομορφιάς ή καλύτερα νεσεσέρ επιβίωσης όπως χαρακτηρίζεται!!! 

Περιέχει όλα όσα θα χρειαστούμε το καλοκαίρι, μέσα σε ένα νεσεσέρ, πολύ εύχρηστο τόσο για την παραλία γιατί έχει φερμουάρ, όσο και για οποιαδήποτε άλλη χρήση! Σίγουρα απαραίτητο στη βαλίτσα μας, ειδικά τώρα που ετοιμαζόμαστε για διακοπές!


Πάμε να δούμε μαζί το περιεχόμενό του?


Θα ξεκινήσουμε με ένα προϊόν το οποίο έχω δοκιμάσει ξανά, το αγαπώ φανατικά και μιλάω φυσικά για την αντηλιακή κρέμα προσώπου από AG pharm σε full Size μέγεθος 75ml! Είναι μία από τις αγαπημένες μου, καθώς τη χρησιμοποιώ και ως κρέμα προσώπου ή ως βάση μακιγιάζ ακόμα και το χειμώνα Έχει ελαφρύ χρώμα το οποίο καλύπτει διακριτικά τους πόρους και μικρές ατέλειες της επιδερμίδας ενώ αφήνει έναν ομοιόμορφο τόνο στο δέρμα. Είναι ιδανικό για εσάς που θέλετε ένα ελαφρύ καθημερινό μακιγιάζ, όπως προτιμώ το δικό μου μακιγιάζ ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες! Μην ξεχνάμε ότι έχει δείκτη προστασίας 50+, οπότε είναι ιδανικό και για την παραλία. Όσο για το μέγεθος του, είναι 75 ml και σίγουρα θα μας καλύψει για το μεγαλύτερο διάστημα του καλοκαιριού, αν όχι για όλο!

Συνεχίζω με άλλο ένα αγαπημένο προϊόν γιατί το έχω δοκιμάσει ξανά και αναφέρομαι φυσικά στο dry shampoo από Batiste. Από όταν το δοκίμασα πριν περίπου 2 χρόνια, το αγοράζω και δεν λείπει από την τσάντα μου σχεδόν ποτέ! Είτε στις διακοπές ή είτε σε επαγγελματικές συναντήσεις η μίνι συσκευασία του εξυπηρετεί πολύ για ένα φρεσκάρισμα στη διάρκεια της ημέρας. Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!
Συνεχίζουμε με τα αγαπημένα μας Flash Tattoo από larvel, τα οποία δεν ξέρω αν θα προλάβω να χρησιμοποιήσω, αφού η κόρη μου έχει ξετρελαθεί & τα έχει βάλει στο μάτι! Ιδανικά για μικρούς και μεγάλους, όπως επίσης και για διακόσμηση σε διαφανή στοιχεία (πχ βάζα ή ποτήρια) που θέλετε να δώσετε έναν ιδιαίτερο τόνο. Πολλές οι χρήσεις τους λοιπόν, οπότε σίγουρα θα αξιοποιηθούν!
Σας άφησα για το τέλος ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα που είναι η παλέτα Everyday glamour από Sunkissed, μία παλέτα με 8 σκιές σε nude περλέ αποχρώσεις, καθώς και ένα μπρονζέ. Μαζί με τα απαραίτητα πινέλα, είναι ιδανικά για εμένα που θέλω ένα διακριτικό μακιγιάζ χωρίς υπερβολές, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Πως σας φαίνονται?

Το νεσεσέρ μοσχοβολάει, με το άρωμα Noix de Coco από εταιρεία fleur parfumerie και μην ξεχάσω να σας πω επίσης ότι μέσα θα βρείτε ένα πακετάκι με δείγματα από την εταιρία Benellica, τα προϊόντα της οποίας περιέχουν έκκριμα σαλιγκαριού γνωστό για τις αναπλαστικές του ιδιότητες.  Γενικά δεν συμπαθώ τα δείγματα, εκτός από την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς στις διακοπές βολεύουν πάρα πολύ και δεν χρειάζεται να κουβαλάμε μαζί μας μεγάλες συσκευασίες. 
Για εσάς που θέλετε μία οικονομική καλοκαιρινή αγορά, η ιδανική επιλογή είναι το απλό Summer Box που περιέχει όλα όσα έχετε δει ως τώρα και στοιχίζει 19,90€, ενώ το περιεχόμενό του είναι αξίας 40€. 

UPGRADE YOUR BOX ONLY WITH 9.90€

Αν θέλετε μπορείτε να επιλέξετε το Upgrade Summer box που εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα προϊόντα, περιέχει επιπλέον και το αντηλιακό σώματος της AG pharm με δείκτη προστασίας 30. Έχει υπέροχο άρωμα, πολύ λεπτόρρευστη σύνθεση, δεν αφήνει άσπρο χρώμα & απορροφάται άμεσα. Από τη στιγμή που θα έχουμε κάνει τα πρώτα 4-5 μπάνια και θα έχει ξεκινήσει η επιδερμίδα μας να μαυρίζει, ως το τέλος του καλοκαιριού, ο δείκτης SPF30 είναι μία αρκετά καλή προστασία.
Το Upgraded Summer Box είναι η ιδανική επιλογή για εσάς που ακόμα δεν έχετε προμηθευτεί τα αντηλιακά σας, καθώς η αξία των προϊόντων του φτάνει τα 62.70€, αλλά
το αποκτάτε μόνο με 29.80€.
Περιμένω τις εντυπώσεις σας, αν το έχετε προμηθευτεί θέλω να μάθω πως σας φάνηκε, αν πάλι δεν το έχετε αποκτήσει πείτε μου την γνώμη σας για την παρουσίαση. 
Καλές βουτιές & θα τα πούμε πάλι σύντομα! 
Πολλά φιλιά 
Κέλλυ.

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχη η παρουσίαση σου Κελλυ μου! Εγώ έχω λατρέψει τα flash tattoo και την αντηλιακή κρέμα προσώπου! Να τα ευχαριστηθείς όλα... καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design