Image Map

Νεο BB Mousse από τη Vichy

Καλημέρα κορίτσια!!!!

Δευτέρα σήμερα & βρήκα την ευκαιρία να γράψω ένα review για ένα προϊόν που δοκίμασα την προηγούμενη εβδομάδα, είναι το νέο BB mousse της vichy που κυκλοφόρησε σε 2 αποχρώσεις. Να πούμε εδώ ότι BB= Blemish Balm, δηλαδή μιλάμε για προϊόντα που έχουν πολλαπλές δράσεις κατά των ατελειών & των ερεθισμών.

Πρόκειται για ένα πολύ ελαφρύ make up σε μορφή αφρού που ανήκει στη σειρά Aerateint , καθώς είναι αέρινο & αφήνει την επιδερμίδα να αναπνέει.

Γιατί όμως ΒΒ??
Όπως μας ενημερώνει η Vichy έχει 6 δράσεις που τελειωποιούν την επιδερμίδα:
1. Χαρίζει λάμψη & άμεση κάλυψη
2. Ομογενοποιεί υφή & χροιά
3. Ενυδατώνει
4. Ματ αποτέλεσμα
5. Συσφίγγει τους πόρους
6. Προστατεύει καθώς έχει SPF30



Η γνώμη μου: Όταν είχε περάσει ο πωλητής να μας δείξει το προϊόν & το είχα δοκιμάσει στο χέρι μου σκέφτηκα ότι είναι ένα συμπαθητικό προϊόν, χωρίς όμως να ενθουσιαστώ. ΟΚ, μύριζε ωραία, μου φάνηκε το δέρμα λίγο πιο απαλό αλλά ως εκεί...

Η γνώμη μου όμως άλλαξε αυτή τη βδομάδα που από ένα τυχαίο γεγονός το δοκίμασα! Πήγα να ξαναδω σαν απόχρωση & έβγαλα μια μεγάλη ποσότητα στο χέρι μου.... Τότε θυμήθηκα τη φράση κλειδί "φοριέται & πάνω από το μακιγιάζ". Με προσοχή & φόβο για να μη γίνω χάλια το άπλωσα στο πρόσωπό μου πάνω από το ρουζ! Και τότε το λάτρεψα! Δε μου χάλασε το μακιγιάζ, ίσα ίσα, η επιδερμίδα μου ήταν πιο ομοιογενείς & παρότι έχω αρκετά καλή επιδερμίδα, φαινόταν ακόμα πιο φωτεινή, κατά κοινή ομολογία & των συναδέλφων μου!!! Για το θέμα ενυδάτωση δεν ξέρω να σας πω γιατί πάντα βάζω κρέμα ημέρας, δεν ξέρω αν θα με κάλυπτε μόνο αυτό το προϊόν, η επιδερμίδα μου όμως ήταν ιδιαίτερα απαλή & πραγματικά δεν ένιωθα να έχω βάλει κάποιο "βαρύ" προϊόν πάνω μου.

Αν θέλετε, περάστε κι εσείς μια βόλτα από το κοντινότερο σημείο πώλησης προϊόντων Vichy & δοκιμάστε το πάνω από το μακιγιάζ.

ΠΛΤ: 24,00 ευρώ/ 50ml, το βρίσκω λίγο τσιμπιμένο γι αυτόσας προτείνω να ψωνίσετε online...

Μην ξεχνάτε, περιμένω τα σχόλια σας!!! Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design