Image Map

Συγκάηκε το μωράκι σας??? SOS!!!

Όλες οι μαμάδες έχουμε έρθει αντιμέτωπες κάποια στιγμή με ένα σύγκαμα σε ήπια ή πιο βαριά μορφή! Για να πω την αλήθεια το αντιμετώπισα για πρώτη φορά λίγο μετά που έγινε η μικρή μου ενός έτους και μέχρι τότε είχα την λανθασμένη εντύπωση ότι τα μωρά συγκαίονται όταν οι γονείς δεν τα προσέχουν, βαριούνται να τα αλλάξουν εκείνη τη στιγμή ή για κάποιο λόγο αδιαφορούν... Λάθος, μεγάλο λάθος, το παραδέχομαι!!! Η αλήθεια είναι πως από τη στιγμή που τα μωράκια ξεκινούν να τρώνε κανονικά υπάρχουν κάποια φαγητά που είναι αρκετά όξινα γι αυτά και μπορεί μέσα σε λίγα λεπτά να τους δημιουργήσουν άσχημο σύγκαμα.
Εγώ το έπαθα όταν πήγα ένα πρωϊ να την αλλάξω & ήρθα αντιμέτωπη με μία μικρή πληγή και ένα κατακόκκινο ποππουδάκι. Τι κάνουμε λοιπον σε τέτοιες περιπτώσεις?

1. Πλένουμε το μωρό μας και αποφεύγουμε τα μωρομάντηλα. Το νεράκι πρέπει να είναι χλιαρό & ελαφρώς δροσερο, να μην χρησιμοποιήσετε σαπουνι και να μην ρίξετε απευθείας το νερό στο σημείο αλλά πολύ απαλά με το χέρι σας να ξεπλύνετε χωρίς να τρίψετε ή να ερεθίσετε το σημείο αυτό. Αν για οποιονδήποτε λόγο έχετε ως μόνη λύση τα μωρομάντηλα τότε προσοχή: ΜΗΝ σκουπίσετε το σημείο, ταμπονάρετε απαλά και αν μπορείτε επιλέξτε μωρομάντηλα "sensitive", χωρίς οινόπνευμα.

2. Σκουπίζουμε απαλά, ταμποναριστά & πάρα πολύ καλά. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν θα υπάρχει υγρασία πριν βάλετε την πάνα.

3. Πριν βάλετε την πάνα επιλέξτε το προϊόν που χρησιμοποιείτε για σύγκαμα. Εμένα ο παιδίατρος μου είχε πει για την περίπτωση αυτή να βάλω μόνο μία φαρμακευτική αλοιφή που λέγεται Fungoral και είναι για μυκιτιάσεις, προφανώς για να αποτρέψει ενδεχόμενη μόλυνση. Η αλήθεια είναι ότι έκανε δουλειά, χωρίς να βάλω κάτι άλλο. Μία άλλη φορά που είχε πιο ήπιας μορφής σύγκαμα δοκίμασα ένα παχύ στρώμα αλοιφής Bepanthol και έκανε επίσης καλή δουλειά. Έχω δοκιμάσει ακόμα την κρέμα για σύγκαμα της Frezyderm αλλά δεν μου άρεσε & ήταν και πιο ακριβή από τις υπόλοιπες. Επίσης αγόρασα και τη Sudocrem αλλά μου φάνηκε πάρα πολύ πυχτή και μαζευόταν ανάμεσα στις ζάρες από τα ποδαράκια της, οπότε την κράτησα γιατί είναι πολύ για κάψιμο από κατσαρόλα, φούρνο, κλπ.

4. Βάλτε την πάνα και αφήστε την να "αναπνέει". Αν είναι καλοκαίρι ή έχετε τη δυνατότητα αφήστε το μωρό χωρίς πάνα για να αεριστεί το σημείο.

Στο σημείο αυτό να σας πω & για το αλουμινονέρο (ή μολυβόνερο όπως το λέγαν οι παλιοί, είναι ακριβώς το ίδιο). Μπορείτε να το βάλετε με ένα βαμβακάκι επάνω στην πληγή, εφόσον έχει κάνει φουσκάλα ή έχει υγρό, πάντα βέβαια κατόπιν οδηγιών του γιατρού. Εγώ δεν το έχω δοκιμάσει γιατί μου είπε ο γιατρός ότι τσούζει επειδή στην ουσία "καυτηριάζει" το σημείο και χρησιμοποιείται για να μην βγάλει άλλες φουσκάλες & δημιουργηθεί μόλυνση. Δεν ήθελα όμως να την υποβάλω σε κάτι που θα την πόναγε πιο πολύ γιατί ήδη την έβλεπα να ταλαιπωρείται...

 Αυτό που σας προτείνω πάντως που έχει κάνει πολύ καλό στη μικρή μου είναι το Baby Liquid Talc της Frezyderm. Το χρησιμοποιώ όταν δω να ξεκινάει να κοκκινίζει, δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα και παίρνει αμέσως το φούντωμα.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά ή κάτι άλλο που έχετε να προτείνετε?

Καλό βράδυ σε όλες τις μαμάδες!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design