Image Map

Δειγματάκια!!!!!

Μία από τις αγαπημένες μου στιγμές είναι όταν δοκιμάζω δειγματάκια από προϊόντα που υπάρχουν στο φαρμακείο!!!! Η αλήθεια είναι ότι παίρνω δείγματα από σχεδόν όλα τα προϊόντα, ανεξάρτητα αν είναι κατάλληλα για εμένα ως προς τον τύπο δέρματος & την ηλικία μου. Τα δείγματα αυτά τα δοκιμαζω ως προς την υφή & τη μυρωδιά του & σας το αναφέρω για να είμαι όσο το δυνατό πιο αντικειμενική!!!!

Από το Σάββατο ως σήμερα λοιπόν δοκίμασα τα εξής προϊόντα:

  • Frezyderm Aquatic Gel
Πρόκειται για ένα ενυδατικό ζελέ για λιπαρές επιδερμίδες που το προτίμησα το Σάββατο γιατί παρατήρησα ένα σπυράκι που είχε φανεί στο κάτω μέρος του προσώπου μου. Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε, όπως όμως δεν μου αρέσουν και όλα τα προϊόντα σε μορφή gel. Αυτό που βρήκα ως αρνητικό ήταν η κολλώδης υφή του που δεν μου επιτρέπει να βαφτώ αμέσως.

  •  Lierac Concentre Mesolift
Και μόνο που βλέπω αυτό το δειγματάκι ενθουσιάζομαι!!! Μου αρέσει που μπήκαν σε διαδικασία συσκευασίας του ορού με σταγονόμετρο!!! Το έχω ήδη χρησιμοποιήσει 3 φορές και έχει μειωθεί ελάχιστα. Είναι ένας πολυβιταμινούχος ορός λάμψης που μου άρεσε ιδιαίτερα σαςν προϊόν & θα τον αγοράσω μελλοντικά μιας και η εταιρία τον προτείνει σαςν θεραπεία 1-2 φορές το χρόνο σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κρέμα. Έχει ωραία φρουτολουλουδένια μυρωδιά, απλώνεται εύκολα & απορροφάται άμεσα.

  • A-DERMA Sensiphase Creme
Μια σεχτικά αδιάφορη κρέμα για το δικό μου δέρμα. Χωρίς ιδιαίτερο άρωμα, με σχετικά απαλή υφή που όμως προτείνεται για ευαίσθητες επιδερμίδες. Επειδή η επιδερμίδα μου δε θα έλεγα οτι είναι ευαίσθητη δεν μπορώ να έχω σωστή άποψη & θα ήθελα τη γνώμη σας αν την έχετε δοκιμάσει. Θα χρησιμοποιήσω & το υπόλοιπο δείγμα αλλά δεν θα την αγόραζα...

  • Bepanthol Κρέμα Προσώπου
Μπορεί να περιέχει βιταμίνες A,C,E & προβιταμίνη Β5, γενικά όμως δε με ενθουσίασε. Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά, η υφή της είναι απαλή αλλά δεν απορροφάται άμεσα. Ενώ ήμουν πολύ ενθουσιασμένη με το δειγματάκι αυτό γιατί βλέπω ότι η Bepanthol είναι από τις αγαπημένες εταιρείες πολλών, μάλλον δε θα την επέλεγα. Θα ήθελα όμως να δοκιμάσω & αυτή που είναι για πρόσωπο & μάτια και θα σας ενημερώσω σχετικά....

  •  Sanoflore Fresh Anti-Imperfections Emulsion
 Μου αρέσει πολύ αυτή η εταιρεία, κρίμα που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή. Το συγκεκριμένο δείγμα είναι ιδανικό για λιπαρές & με ατέλειες επιδερμίδες, καθώς έχει αιθέριο έλαιο λεμονόχορτου που εξυγιαίνει την επιδερμίδα. Πολύ ωραία & δροσερή η μυρωδιά του, μοσχοβολάει λεμονάκι και αφήνει μία αίσθηση φρεσκάδας. Απορροφάται εύκολα & έχει πολύ απαλή υφή γι αυτό & τη συστήνω για το πρωϊ. Θα την δοκιμάσω σε συνδυασμό με τη μάσκα της σειρά που σας έχω μιλήσει σε προηγούμενο post.



Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά???? Περιμένω σχόλια.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design