Image Map

Fructis Δύναμη & Λάμψη

Γεια σας κορίτσια!!!

Σήμερα θα αναφερθώ σε ένα προϊόν ευρείας κατανάλωσης, που αγόρασα πρόσφατα από το σούπερ μάρκετ & χρησιμοποιώ τις τελευταίες 2 εβδομάδες. Είναι το σαμπουάν "Fructis 2σε1 Δύναμη & λάμψη". Το αγόρασα σε τιμή προσφοράς, οπότε δεν ξέρω να σας πω ΠΛΤ, θα σας πω όμως γενικές εντυπώσεις. Για μαλλιά σαν τα δικά μου, σπαστά & με πολύ λεπτή τρίχα, αποδείχθηκε αρκετά καλό, θα το βαθμολογούσα με ένα 8.5 στα 10. Αυτό που μου έκανε εντύπωση από την πρώτη κιόλας χρήση ήταν ότι τα μαλλιά μου ήταν ιδιαίτερα καθαρα & στιλπνά, σε σημείο που τα ένιωθα να "τρίζουν"!! Το έχετε νιώσει ποτέ αυτό? Αν ναι μπορείτε να με καταλάβετε! Αυτή η αίσθηση είναι πραγματικά πολύ ωραια!!!!! Επίσης παρατήρησα ότι δεν έπεσαν τόσα μαλλιά στο λούσιμο όσο άλλες φορές, θετικό επίσης για εμένα.
Άλλο ένα θετικό στοιχείο είναι ο πλούσιος αφρός & το απαλό άρωμα φρεσκάδας! Το 2σε1, ενώ νόμιζα ότι αναφέρεται στο "λάμψη & δύναμη", τελικά ψάχνοντας να βρω φωτο, ενημερώθηκα από το επίσημο site οτι αναφέρεται στη μαλακτική του ικανότητα, αν & αυτό δεν είναι εμφανές από τη συσκευασία. Έτσι την τελευταία φορά το χρησιμοποίησα χωρίς conditioner. Να σας ομολογήσω ότι δεν με κάλυψε απόλυτα στο κομμάτι της απαλότητας, γι αυτό και μείωσα τη βαθμολογία... Επίσης δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά σε θέμα λάμψης, αν και δεν μπορώ να πω να πω ότι έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με αυτό, καθώς εδώ και 3 χρόνια έχω επαναφέρει τα μαλλιά μου στο φυσικό τους χρώμα...

Πάντως είναι ένα προϊόν που θα χρησιμοποιήσω το καλοκαίρι με τα καθημερινά λουσίματα...

Δοκιμάστε το λοιπόν κι εσείς κι ελάτε να τα πούμε!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design