Image Map

Νέο Pantene Pro-V για την τριχόπτωση

Καλησπέρα κορίτσια!
Πόσες από εσάς είναι "πρεσβευτές επιθυμιών"? Έχω δει αρκετά post για το νέο Project του site "Επιθυμίες" που αφορά το νέο Pantene Pro-V για την τριχόπτωση & έτσι είπα να σας πω κι εγώ τη γνώμη μου.
 
Όταν έλαβα το πακετάκι μου ενθουσιάστηκα. Το κουτί περιείχε 3 προϊόντα Pantene Pro-V, το σαμπουάν, την μαλακτική & τον ορό, όλα σε κανονικό μέγεθος & 20 σετ από δείγματα σαμπουάν-μαλακτικής για φίλους & γνωστούς!
 
 
Είναι η 4η εβδομάδα που το χρησιμοποιώ & πραγματικά μετά την δεύτερη εβδομάδα έχω δει θεαματικά αποτελέσματα! Είχα σοβαρό ορμονικό πρόβλημα τριχόπτωσης λόγω της πρόσφατης γέννησης του γιού μου & στην αρχή θεωρούσα ότι δεν θα έβλεπα ιδιαίτερα αποτελέσματα λόγω του ότι το νέο Pantene αναφέρεται κυρίως στο σπάσιμο της τρίχας, ενώ εγώ είχα τριχόπτωση από τη ρίζα. Η αλήθεια είναι ότι τις 2 πρώτες εβδομάδας δεν θα σας έλεγα ότι είχα δει κάποιο αποτέλεσμα, κυρίως βάσει των τριχών που μάζευα μετά το λούσιμο. Ξαφνικά όμως από την τρίτη εβδομάδα τα μαλλιά μου άρχισαν να είναι πολύ πιο δυνατά & η τριχόπτωσή μου να μειώνεται!
 
Πλέον μπορώ να πω ότι τα αποτελέσματα είναι θεαματικά, δε βουλώνει πλέον το σιφόνι όταν κάνω μπάνιο ούτε τρομάζω μετά από κάθε χτένισμα! Τα μαλλιά μου είναι πιο υγιή, λαμπερά, δυνατά & επίσης λαδώνουν πιο αργά! Φυσικά ξεχώρισα τον ορό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά χωρίς να λαδώνει & να βαραίνει τα μαλλιά. Δε σας κρύβω ότι στην επόμενη λίστα του σούπερ μάρκετ βρίσκεται και το τέταρτο προϊόν της σειράς  -η μάσκα μαλλιών- που δυστυχώς δεν συμπεριλαμβανόταν. Το ξέρω ότι θα με πείτε πλεονέκτρια, σχεδόν πάντα όμως χρησιμοποιώ μάσκες στα μαλλιά μου & όχι μαλακτικές γιατί είναι πολύ λεπτά & θέλω περισσότερη θρέψη.
 
Αν κάποια έχει ήδη δοκιμάσει τη μάσκα θα με ενδιέφερε να με ενημερώσει! Και αν δεν έχετε γραφτεί στις Επιθυμίες μην παραλείψετε να το κάνετε!
 
Πολλά φιλιά, καλό βράδυ σε όλες!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design