Image Map

Μέχρι Τέλους!!!! - Empties Απριλίου

Αγαπημένες μου beauties,
όπως συμβαίνει στα περισσότερα blog, υπάρχει μία ενότητα με τα empties, δηλαδή προϊόντα που εξαντλήσαμε μέχρι τελευταίας σταγόνας! Έτσι είπα να σας δείξω τα δικά μου προϊόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους τον Απρίλιο. Ακόμα κι αν κάποια είχαν λίγο περιεχόμενο τη στιγμή της φωτογραφίας, πιστέψτε με βρίσκονται ήδη στην ανακύκλωση εντελώς άδεια!!!
 
 
 
 
Λατρεμένο προϊόν το κρεμοσάπουνο της Arlem με άρωμα Καρύδας!
Σε άκρως οικογενειακή συσκευασία ενός λίτρου, που όμως λόγω της φανταστικής μυρωδιάς του καταναλώθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα! Το είχα βρει σε προσφορά στο σούπερ μάρκετ μας & σαν γνήσιο coco-lover δεν άντεξα να μην το αποκτήσω (ευτυχώς γιατί ήταν το τελευταίο).
Λίγο δύσχρηστο λόγω μεγέθους, θα το αγόραζα και πάλι γιατί έχει υπέροχη υφή και άρωμα που διαρκεί. Το αντικατέστησα με άλλο κρεμοσάπουνο της Arlem με βασιλικό πολτό που θα δείτε σε επόμενο post. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει προϊόντα της Arlem & μπορώ να σας πω ότι με ενθουσίασαν.
 
Ένα προϊόν που πολλές έχετε δοκιμάσει, το Neutrogena Oil Free make up remover για πρόσωπο & μάτια, της σειράς Visibly Clear.
Είχα προμηθευτεί μερικά κομμάτια από ένα e-pharmacy που τα είχε με -50% καθώς η σειρά έχει καταργηθεί, οπότε και δεν χρειάζεται να σας πω πολλά... Το αντικατέστησα με το Olivaloe Cleansing Milk για το οποίο σου έχω μιλήσει σε προηγούμενο post.
 
Caudalie Κρέμα Χεριών
Ευτυχώς που υπάρχουν και τα δείγματα! Ενώ γενικά μου αρέσει η Caudalie σαν εταιρεία, το συγκεκριμένο προϊόν δε μου ταίριαξε καθόλου καθώς τη βρήκα ιδιαίτερα λιπαρή και δύσκολα απορροφήσιμη. Την αντικατέστησα με την κρέμα χεριών της Gaia που και πάλι σας παρουσίασα σε προηγούμενο post αλλά μάλλον θα αλλάξω και πάλι γιατί και αυτή μου αφήνει λίγη λιπαρότητα...
 
Το επόμενο δείγμα που βλέπετε είναι το Νερό ντεμακιγιάζ Effaclar της La Roche Posay
Το χρησιμοποίησα σαν λοσιόν μετά το ντεμακιγιάζ κάποιες ημέρες που είχα μερικά σπυράκια. Ένα προϊόν που θεωρώ ότι ταιριάζει σε πιο νεανικές επιδερμίδες από τη δική μου, δεν είδα μεγάλη διαφορά αν και δεν είχα σπυράκια ακμής... Γενικά έχω ξαναχρησιμοποιήσει προϊόντα Effaclar και είμαι ευχαριστημένη, το συγκεκριμένο ήταν κάτι συμπαθητικό που θα ξαναχρησιμοποιούσα σαν δείγμα, αλλά δεν θα αγόραζα. Το αντικατέστησα με το 3σε1 ντεμακιγιάζ της Vichy.
 
Τελευταίο αλλά επίσης αγαπημένο το αποσμητικό της Nivea Stress Protect 48h
Εξαιρετικό αποσμητικό που θα αγοράσω και πάλι! Το βρήκα σε Mini size σε περιοδικό και βρισκόταν στο κομοδίνο μου (εκτός από τα άλλα 2-3 αποσμητικά που βρίσκονται σε μπάνια & νεσεσέρ). Πολύ απαλή μυρωδιά, αποτελεσματική προστασία, δεν αφήνει σημάδια & δε φράζει τους πόρους. Το αντικατέστησα με το Sanex Zero 0%.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά? Πως σας φάνηκε?
Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάτι για να αντικαταστήσω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ τώρα?

Σας εύχομαι καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο & σας φιλώ γλυκά!
xoxo
Κέλλυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design