Image Map

Γνώρισε κι εσύ την Olivaloe

Καλησπέρα Beauties μου!

Ίσως έχετε παρατηρήσει τώρα τελευταία την εμμονή μου για τα ελληνικά προϊόντα!
Θεωρώ ότι έχουμε εξαιρετικές πρώτες ύλες & την τεχνογνωσία για να φτιάξουμε εκπληκτικά προϊόντα οπότε μέσα από το blog μου έχω σαν στόχο να εντοπίσω και να σας παρουσιάσω εταιρείες που αξιοποιούν ό,τι μας προσφέρει η φύση & προβάλλουν την Ελλάδα.

Μία από τις εταιρείες που δοκίμασα πρόσφατα ήταν η Olivaloe που όπως μπορείτε να καταλάβετε διαθέτει φυσικά καλλυντικά με βιολογικό Λάδι Ελιάς και βιολογική Αλόη Βέρα. Ένας μοναδικός συνδυασμός για το δέρμα, δίχως Βαζελίνη, Παραφινέλαιο, Προπυλαινo-γλυκόλη & Paraben. Τα προϊόντα Olivaloe μπορεί κανείς να τα βρει το καλοκαίρι στη τουριστική αγορά καθώς και σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων, καταστήματα καλλυντικών, φαρμακεία αλλά και σε επιλεγμένους χώρους spa και σαλόνια ομορφιάς, ή να κάνει τις αγορές του από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα  ΕΔΩ  μέσα από ένα εύχρηστο & φιλικό περιβάλλον.

Δείτε λοιπόν το πακέτο που παρέλαβα και ευχαριστώ θερμά την εταιρεία για την αποστολή όλων αυτών των εξαιρετικών προϊόντων!!!



Ας δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά τα προϊόντα...

Για το πρόσωπό μου πήρα δείγματα για πλήρη περιποίηση, 3 Κρέμες Ημέρας για διαφορετικούς τύπους δέρματος, την Αντιρυτιδική & Θρεπτική Κρέμα Νύκτας, τη Face Lifting Cream, την Κρέμα Ματιών & τον Αντιγηραντικό και Αντιρυτιδικό Ορό για Πρόσωπο και Λαιμό.






Ξεχώρισα την κρέμα ματιών που είναι κατάλληλη για σακούλες & ρυτίδες & διατίθεται σε συσκευασία 40ml μόνο 18.00€ (Όπως ξέρετε οι περισσότερες κρέμες ματιών βγαίνουν σε συσκευασίες των 15ml!) 
Στο σημείο αυτό να σας ενημερώσω ότι οι τιμές είναι άκρως προσιτές, καθώς η πιο ενισχυμένη κρέμα της σειράς κοστίζει μόλις 22.00€! Προϊόν must have για εμένα είναι ο ορός για πρόσωπο & λαιμό, είναι διάφανος, απορροφάται γρήγορα και δε βαραίνει την επιδερμίδα. Ένα προϊόν που θα μπει στη λίστα αγορών σε κανονικό μέγεθος γιατί πραγματικά μου ταίριαξε! Για τα υπόλοιπα προϊόντα θα επανέλθω με ενημέρωση αφού καταναλώσω όλα τα δείγματα!

 
Τα προϊόντα που δοκίμασα με το που άνοιξα τη συσκευασία είναι αυτά που βλέπετε στη διπλανή φωτογραφία, το Olivaloe Cleansing Milk & Olivaloe Face Mask. Είχα κάνει το λάθος να μην ξεβαφτώ το προηγούμενο βράδυ, καθώς μου είχε τελειώσει το ντεμακιγιάζ μόλις την προηγούμενη ημέρα. Οπότε μόλις είδα το περιεχόμενο του πακέτου έσπευσα να το δοκιμάσω. Με βιολογικό ελαιόλαδο και βιολογική αλόη πλούσιο σε εκχυλίσματα και δραστικά συστατικά όπως πράσινο τσάι, φασκόμηλο, μολόχα, imperata cylindrica, αλλαντοίνη, βιταμίνη Ε και προβιταμίνη Β5, που βοηθούν την επιδερμίδα να ανακτήσει την λάμψη της ενώ ταυτόχρονα την προετοιμάζουν για το μακιγιάζ. Με εντυπωσίασε το ότι ξέβαψε τα μάτια μου χωρίς να τα ερεθίσει και με μία μόνο κίνηση! Ένα προϊόν που θα ήθελα να υπάρχει σε μόνιμη βάση στο ντουλάπι μου και στοιχίζει μόλις 8.50€. Επίσης μόλις ξεβάφτηκα δοκίμασα και τη μάσκα για ενυδάτωση & σύσφιξη με βιολογικό ελαιόλαδο, βιολογική αλόη, σταφυλοκουκουτσέλαιο, λάδι αβοκάντο, πανθενόλη, εκχυλίσματα λεμονιού, κισσού,  ασιατικής Σεντέλλα και αιθέρια έλαια λεμονιού και γκρέιπφρουτ. Μου έκανε εντύπωση το ότι απορροφήθηκε από το δέρμα μου, ενώ περίμενα ότι θα ήταν από τις μάσκες που στεγνώνουν. Θα μπορούσα άνετα να την χρησιμοποιήσω ως κρέμα νυχτός 1 φορά την εβδομάδα αν άπλωνα ένα λεπτό στρώμα. Ιδανικά θα πρότεινα να την έχετε στο ψυγείο για να ενισχυθεί η δροσερή της υφή.


 Για το σώμα παρέλαβα ένα Γαλάκτωμα Σώματος με Ω3 & Ω6, ένα Γαλάκτωμα Σώματος για Ενυδάτωση και Σύσφιξη & την Κρέμα Χεριών της σειράς. Η μυρωδιά του γαλακτώματος σώματος είναι απλά απίστευτη!!! Μυρίζει καλοκαίρι, μου θυμίζει κάτι μεταξύ μάνγκο & ανανά & αν και θέλω να την βάζω συνέχεια επάνω μου, συγκρατήθηκα και αποφάσισα να μπει στο τσαντάκι της παραλίας για συνεχή ενυδάτωση, εξάλλου μέσα στον μήνα ξεκινάμε να πηγαίνουμε θάλασσα!
Έτσι, προς το παρόν χρησιμοποιώ το Body Lotion για Ενυδάτωση & Σύσφιξη, δεν θέλει πολύ ποσότητα, απλώνεται και απορροφάται εύκολα, όσο για αποτελέσματα θα επανέλθω να σας πω καθώς το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα! Και ερχόμαστε στην κρέμα περιποίησης χεριών με βιολογικό ελαιόλαδο, βιολογική αλόη, πράσινο τσάι και βούτυρο καριτέ. Είναι 100ml, κοστίζει μόλις 7.00€ και υπόσχεται να επουλώσει το σκληρό και σκασμένο δέρμα.



Και θα τελειώσουμε με ένα προϊόν που μου ήρθε την κατάλληλη στιγμή! Το Λάδι Μαλλιών για Τόνωση-Θρέψη-Ενυδάτωση. Έχω περίπου δέκα ημέρες που ξεκίνησα και πάλι να βάφω τα μαλλιά μου και στην αδύναμη τρίχα μου φάνηκε αμέσως η διαφορά... Το συγκεκριμένο Λάδι μαλλιών περιέχει βιολογικό ελαιόλαδο, δαφνέλαιο, έλαιο τζοτζόμπα, έλαιο αργκάν, σησαμέλαιο και έναν συνδυασμό από αιθέρια έλαια δενδρολίβανου, κέδρου και  θυμαριού. Το χρησιμοποίησα σε όλο το κεφάλι, το άφησα περίπου 20-25 λεπτά και λούστηκα. Ομολογώ ότι δεν περίμενα μεγάλη διαφορά, καθώς όταν το έβαλα στο κεφάλι μου δεν παρατήρησα κάτι ιδιαίτερο, ωστόσο όταν στέγνωσα τα μαλλιά μου ήταν σαφώς πιο απαλά και με περισσότερη λάμψη. Το καθιέρωσα πριν από κάθε λούσιμο, καθώς η συχνή χρήση εκτός των άλλων βελτιώνει άμεσα την ξηροδερμία και την πιτυρίδα, ενώ  αποτρέπει  την τριχόπτωση και την δημιουργία ψαλίδας. Τι άλλο να ζητήσει κανείς?

Αν μπήκατε στον πειρασμό να δοκιμάσετε κι εσείς τα προϊόντα της Olivaloe, επωφεληθείτε από μία συγκεκριμένη προσφορά που ισχύει αυτή την περίοδο μέσω του We love e-pharmacies. Για προϊόντα αξίας 50.00€ & άνω σας κάνουν δώρο της επιλογής σας αξίας μέχρι 12.00€.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου, θα χαρώ να με ενημερώσετε αν τα δοκιμάσατε ή να μου πείτε τις απόψεις σας σε περίπτωση που τα έχετε δοκιμάσει. 
Μην ξεχνάτε: Στηρίζω Ελλάδα σε κάθε μου αγορά!

Ας έχουμε όλοι μια υπέροχη εβδομάδα!
Κέλλυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design