Image Map

My Fat Loss Diary #2

Goodmorning beauties!!!
Πως είστε σήμερα?
Εγώ τρέχω με διάφορα πράγματα αυτόν τον καιρό & έχω αμελήσει λίγο και το Blog και το κομμάτι δίαιτας...

Δεν τα έχω πάει και άσχημα, απλά "πάγωσα" λίγο στο αποτέλεσμα που βλέπετε (μόνο 1 κιλό κάτω από την προηγούμενη μέτρηση)....

Το νούμερο αυτό το βλέπω σταθερά εδώ και ένα μήνα στη ζυγαριά μου, πάλι καλά δηλαδή γιατί μόνο δίαιτα δεν κάνω....

Όσο για τα συμπληρώματα Kcaligram 5:2 της Lanes, δυστυχώς ξεχνάω να τα πάρω συστηματικά, παρατήρησα όμως κάτι που δεν μπορώ να παραβλέψω: Όποτε τα πάρω, μου κόβουν πραγματικά την όρεξη, χωρίς καμία παρενέργεια! Δεν μου δημιουργούν στομαχόπονο ή οποιοδήποτε άλλο δυσάρεστο συναίσθημα, σχεδόν ξεχνάω ότι πεινάω!!!

Θα μου πείτε γιατί δεν τα παίρνω συστηματικά και θα έχετε και δίκιο!!! Δυστυχώς έχω ένα πρόβλημα το τελευταίο διάστημα, ξεχνάω αρκετά γιατί το μυαλό μου είναι αλλού και έχω αμελήσει τον εαυτό μου...

Εσείς πως τα πάτε , όσες τουλάχιστον έχετε ξεκινήσει δίαιτα???

Περιμένω τα νέα σας!!!
Σας συμπαραστέκομαι νοερά!!!
Πολλά φιλιά,
Κέλλυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design