Image Map

Τελευταίες αγορές πριν τις διακοπές!!!

Κορίτσια μου αγαπημένα, my beauties,
που σας βρίσκω???

Εγώ ετοιμάζομαι για διακοπές, φεύγω αύριο και επιστρέφω στο τέλος του μήνα, πριν φύγω όμως θα σας αφήσω με ένα post από όσα απέκτησα στις εκπτώσεις & όχι μόνο!!!

Πολύ γρήγορα και συνοπτικά λοιπόν, σας δείχνω τι πήρα από τις αγορές μου σε μαγαζιά & Φαρμακείο (εγώ επιλέγω το Φαρμακείο της γειτονιάς μου για τις αγορές μου, που βρίσκεται στη Σαρωνίδα και είναι το Φαρμακείο Γ. Μπρέγιαννη, ωστόσο τα προϊόντα που σας δείχνω σίγουρα μπορείτε να τα βρείτε και μέσω e-pharmacies...)


Από γνωστό πολυκατάστημα πήρα τα εξής προϊόντα:
  • Batiste dry shampoo για καστανά μαλλιά: Το batiste shampoo το είχα δοκιμάσει σε προηγούμενο Glowbox (δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση) και πραγματικά το αγάπησα! Με ξελάσπωσε μία φορά, όταν είχα γίνει κάθιδρη και τα μαλλιά μου είχαν λαδώσει και έπρεπε να πάω σε επαγγελματικό ραντεβού... Από τότε δεν το αποχωρίζομαι, βρίσκεται πάντα μέσα στην επαγγελματική μου τσάντα! Το αγόρασα και για καστανά μαλλιά, αρκετό καλό αν έχει βγει η ρίζα, αφήνει όμως χρώμα στα χέρια, στη βούρτσα και ίσως και στα ρούχα (ευτυχώς σε εμένα δεν άφησε). Νομίζω ότι η τιμή του είναι περίπου στα 5.00€ και αν με ρωτήσετε τα αξίζει τα λεφτά του!!!
  • Ventus μάσκες προσώπου: Δεν είχα ξαναδοκιμάσει προϊόντα Ventus, θα μπουν στο νεσεσέρ των διακοπών και ελπίζω να βρω χρόνο για περιποίηση! Ήταν 1+1 δώρο και επέλεξα το πακέτο με μία αντιρυτιδική & μία συσφικτική με μόλις 2.50€ Θα τις δοκιμάσω και θα επανέλθω!!!
  • L'Oreal Infallible nails: Τα είχα ξαναδοκιμάσει και τα είχα αγαπήσει, ειδικά στα συγκεκριμένα καλοκαιρινά χρώματα!!! Όταν τα πέτυχα σε 2+1 δώρο, δεν μπόρεσα να αντισταθώ!!! Αν δεν κάνω λάθος μου στοίχισαν 7.00€ το ένα, άρα με την προσφορά πήρα και τα τρία με 14.00€. Την τελευταία φορά μου είχαν κρατήσει 8 ημέρες άθικτα και ενθουσιάστηκα από τη λάμψη τους!
  • Σετ για σχέδια στα νύχια: Μου στοίχισε 8.00€ και ελπίζω να καταφέρω να το χρησιμοποιήσω... Θα το μάθετε αν μείνετε συντονισμένες στο blog μου !!!!!
  • Amarige @Givenchy: Αυτά παθαίνω όταν δοκιμάζω δειγματάκια!!! Μου είχαν δώσει μία μινιατούρα και την ερωτεύτηκα!!! Για πρώτη φορά μετά από περίπου 8 χρόνια πήρα διαφορετική κολόνια από την λατρεμένη μου Angel!!! Άκρως λουλουδάτη και καλοκαιρινή, ίσως λίγο έντονη για κάποιους, εγώ την αγάπησα και την αγόρασα με κάποια λεφτά που κράτησα από τη γιορτή μου τον Ιούνιο... Ευτυχώς είχε 30% έκπτωση γιατί η αρχική τιμή ήταν περίπου 70.00€ και με την έκπτωση πήγε 58.00€ και έτσι πήρα και το μέγεθος που ήθελα!!!

 Από το Φαρμακείο μου πήρα τα εξής:
  • Alo exposed: Φυσικός χυμός Αλόε βέρα με κομμάτια του φυτού! Πολύ δροσιστικός, ιδιαίτερη γεύση που με ξεδίψασε χωρίς να θέλω να τον πιω όλο. Με γλυκιά γεύση μελιού, αλλά χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ήταν ένα ξεχωριστό τονωτικό! Αν το βρείτε μην το προσπεράσετε! Υπάρχει σε 6 γεύσης, δεν έχει προσθήκη ζάχαρης και σίγουρα δεν έχετε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο! Νομίζω στοίχιζε κοντά στα 3.00€...
  • Καραμελίτσες Ice breakers Sours: Σε γεύση mixed berry. Με δύο τρόπους για να ανοίγει το κουτάκι (έναν για να μοιράζεστε τις καραμελίτσες και έναν για να βγαίνει μία-μία), σε τρεις γεύσεις, σίγουρα θα βρείτε αυτή που σας ταιριάζει!!! Έχουν ξετρελάνει όσους τα έχουν δοκιμάσει και ήδη έχω αγοράσει και τα καλοκαιρινά φρούτα. Η τιμή τους? Μόνο 1.80€...
  • Hei poa: Γνωστό λάδι για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά, δώρο μίας φίλης μου που ήξερε ότι το είχα βάλει στο μάτι. Φυσικά στην αγαπημένη μου μυρωδιά καρύδας! Το έβαλα ήδη στο νεσεσέρ μου και θα το χρησιμοποιήσω και σαν ενυδατικό after sun, αλλά και στην παραλία ανάμεσα στην εφαρμογή του αντηλιακού για γρήγορο μαύρισμα. Στα 10.80€, το θυμάμαι γιατί το είχα βάλει στο μάτι!
  • Nuxe Reve de miel gel demaquillage: Για καθαρισμό και αφαίρεση του μακιγιάζ, με μυρωδιά που θα σας κάνει να θέλετε... να το φάτε! Όλη η συγκεκριμένη σειρά της Nuxe μυρίζει υπέροχα και αξίζει να τη δοκιμάσετε! Επιπλέον, αφήνει το δέρμα απαλό, χάρη στο μέλι που περιέχει και δεν ξηραίνει την επιδερμίδα. Τιμή δεν θα σας πω γιατί ήταν κι αυτό δωράκι, οπότε δεν ξέρω.

Σας αφήνω λοιπόν και φεύγω για διακοπές, για λίγες μέρες ίσα για να αλλάξουμε παραστάσεις και να δουν τα παιδιά τους συγγενείς στην επαρχία...

Θα επανέλθω με εντυπώσεις & empties,
να έχετε ένα υπέροχο υπόλοιπο καλοκαίρι!!!

See U soon,
Κέλλυ!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design