Image Map

Δοκιμάζοντας την ΒΒ Eye cream της Garnier

Γεια σας κορίτσια μου!
 
Πριν τελειώσει ο Νοέμβριος, θέλω να σας μιλήσω για ένα από τα προϊόντα που δοκίμασα, αγάπησα και δεν έχω αποχωριστεί εδώ και λίγους μήνες!
Είναι η κρέμα ματιών BB cream της Garnier, στην ανοιχτή απόχρωση (light)
 
 
 
Αν την έχετε δοκιμάσει, δεν θα βρείτε κάποιο λόγο να την αποχωριστείτε!
Είναι το απόλυτο, μικρό αλλά θαυματουργό όπλο, ενάντια σε μαύρους κύκλους, λεπτές γραμμές και σημάδια κούρασης! Το αγάπησα γιατί απλώνει πανεύκολα, χάρη στη ρολέτα του, που αφήνει όση ποσότητα χρειάζεται, χωρίς σπατάλη υλικού.
 
Πως το χρησιμοποιώ? Στο κάτω βλέφαρο απλώνω με μία κίνηση και δουλεύω λίγο με το χέρι, μέχρι να καλύψει τελείως κύκλους και ατέλειες. Στο επάνω βλέφαρο απλώνω και στο κινητό, και κάτω από το φρύδι, καθώς είναι μία πολύ καλή βάση για μακιγιάζ, τουλάχιστον για το απλό και καθημερινό μακιγιάζ που κάνω.
 

Το είχα αγοράσει με έκπτωση 2€, αν θυμάμαι καλά στοίχιζε 7.99€ μετά την έκπτωση, συνεπώς καταλαβαίνετε ότι ούτως ή άλλως πρόκειται για ένα άκρως οικονομικό προϊόν!

Αλήθεια, εσείς το έχετε δοκιμάσει?
Μην μου πείτε ότι δεν έχει εγκατασταθεί μόνιμα στο νεσεσέρ σας?

Σας φιλώ και επανέρχομαι με σούπερ διαγωνισμό με τον νέο μήνα!
STAY TUNED!!!!

xoxo
Kelly

2 σχόλια:

  1. Το είχα παλιότερα και μου άρεσε! Τώρα έχω το αντίστοιχο της Vichy και μου αρέσει εξίσου, ίσως ελάχιστα παραπάνω. Τέτοια προϊόντα είναι ιδανικά για εμένα που δεν έχω μαύρους κύκλους και θέλω πιο πολύ φωτεινότητα. Φιλιά Κέλλυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου χαίρομαι που για άλλη μια φορά συμφωνούμε!!! Το αντίστοιχο της Vichy δεν το έχω δοκιμάσει, είναι με roll on? Γενικά έχω την τάση να κολλάω με κάτι που μου ταιριάζει, ειδικά σε μία εποχή που δεν είναι εύκολο να αγοράζουμε προϊόντα που μπορεί και να μην μας ταιριάξουν... Πάντως αν το βρω σε δείγμα σε Φαρμακείο θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design