Image Map

BE ready for Winter! BE a mom!! BE packs unboxing!!!

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη my beauties!
Έχω να σας δείξω δύο κουτάκια από We love pharmacies που κρατάω στα χέρια μου και με έχουν ενθουσιάσει!!

 Για όσες δεν το ξέρετε, το BE pack (Beauty & Euphoria pack), είναι ένα νέο κουτί ομορφιάς & ευεξίας που κυκλοφορεί ανά σεζόν & σε ειδικές εκδόσεις! Εγώ θα σας δείξω σήμερα το δεύτερο κουτί που κυκλοφόρησε, καθώς και το Special edition BE a mom.

Πάμε να τα δούμε?

Θα ξεκινήσω από το special pack BE a mom, το πακέτο που είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή για μέλλουσες & νέες μαμάδες, που αν και δεν είμαι "νέα μαμά" (ο μικρός είναι 15 μηνών), θεώρησα ότι θα το αξιοποιήσω πλήρως!
Με προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα, κατάλληλα για εγκύους & θηλάζουσες μανούλες, βρίσκεται σε επανέκδοση, καθώς ήταν sold out σε σύντομο χρονικό διάστημα! Ένα πακέτο που κοστίζει μόλις 20€, με προϊόντα που ξεπερνούν τα 40€, έτοιμο να σταλεί κατευθείαν στο μαιευτήριο, αποτελεί μία όμορφη πρόταση δώρου, ενώ παράλληλα έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα, καθώς με κάθε αγορά του πακέτου, το We love pharmacies διαθέτει 1€ στο «Χαμόγελο του Παιδιού»!
Μέσα στο πακέτο θα βρούμε:
1. Pure Philosophy γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ 200ml / 19€
2. Pure Philosophy λοσιόν καθαρισμού προσώπου, 200ml /18€
 όπως καταλαβαίνετε η αξία του πακέτου έχει ήδη υπερκαλυφθεί.. και συνεχίζω...
3. Φυσικό σφουγγάρι Natural Touch No 1, ιδανικό για το βρεφικό μπάνιο, ελληνικό προϊόν 3.25€
4. Bioderma Atoderm Preventive σε δείγμα 10ml (ΠΛΤ 17.85€/100ml)
5. Δύο πάνες Agnotis που πάντα ήθελα να δοκιμάσω αλλά δεν έστελναν δείγματα! Να λοιπόν η ευκαιρία μου!!!
6. Μαζί υπήρχε ένα φυλλάδιο με εκπτωτικούς κωδικούς για τα προϊόντα Pure Philosophy που πιθανώς να αξιοποιήσω..
7. Ένα πουγκί με έναν βόλο, μία καραμέλα & μία κηρομπογιά που συνοδευόταν από την επιστολή από το Χαμόγελο του Παιδιού, μία εξαιρετική κίνηση για την οποία σκοπεύω να γράψω ένα post που να σας την παρουσιάσω αναλυτικά!!!
BE beautiful, BE supportive, BE a mom… Βρες το εδώ


Ας δούμε και το Χειμερινό BE pack:
1. Pure philosophy κρέμα ματιών 15ml (full size) / 26€ - και μόνο με αυτό το προϊόν έχω υπερκαλύψει την αξία του πακέτου!!
2. Pure Philosophy μάσκα ματιών μαξιλαράκι 12€: αποκλειστικότητα που δεν θα βρείτε αλλού καθώς δεν πωλείται μεμονωμένα! Περιέχει αποξηραμένα Κρητικά βότανα που μοσχοβολάνε, μπορείτε όμως να την βάλετε για 1-1.5 λεπτο στο φούρνο μικροκυμάτων, να ζεσταθεί & να αναδυθούν όλα τα αιθέρια έλαια! Με σατέν κορδόνι για να μένει σταθερή στα μάτια μας!
3. Ventus κρέμα χεριών 80ml (Full Size) /2,25€ - μου έτυχε με argan oil και είμαι πολύ ευχαριστημένη, θα την χρησιμοποιήσω οπωσδήποτε!
4. Luffas Gaia σφουγγαράκια προσώπου (2 τεμ.) - Θα  το χαρακτηρίσω ως travel προϊόν γιατί η full size συσκευασία περιέχει 4τεμ. και στοιχίζει 2.95€. Μία εταιρεία που δεν γνώριζα αλλά φαίνεται πολύ αξιόλογη καθώς είναι ελληνική, πιστοποιημένη & τα προϊόντα της δεν υφίστανται καμία χημική επεξεργασία! Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω!
5. The Original Premium hair ring - στο χρώμα που μου ζήτησε η κόρη μου! Συμπλήρωσα στα σχόλια ότι θα ήθελα το συγκεκριμένο χρώμα & ευτυχώς η ευχή μου (της) πραγματοποιήθηκε! Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για τα λαστιχάκια αυτά, εγώ τα χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια και δεν τα αλλάζω με τίποτα!




Συνολικά έχω στα χέρια μου αξιόλογα προϊόντα που φτάνουν τα 85€, με μόλις 35€ και χωρίς επιπλέον χρεώσεις! Με παραγγελίες από 35€ & άνω τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν Πανελλαδικά, οπότε συμφέρει!!!

Πως σας φάνηκαν?
Εσείς το έχετε παραγγείλει?
Περιμένω τα σχόλια σας!!

Merry Christmas!!
Kelly!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design