Image Map

New Art Vandal Collection by CND Vinylux!!!

Μία άκρως "κοριτσίστικη" ανάρτηση σας ετοίμασα, που σίγουρα θα κερδίσει τις γυναίκες κάθε ηλικίας!
Όσες από εσάς με ακολουθείτε στο Facebook, θα είδατε ότι την Πέμπτη το απόγευμα παρέλαβα ένα υπέροχο πακέτο, από την αγαπημένη μου e-creativegroup που φροντίζει κάθε σεζόν για την ομορφιά μας! Ναι, αν δεν το καταλάβατε, αναφέρομαι στα βερνίκια νυχιών VINYLUX™ Weekly Polish της CND, που μας φέρνουν νωρίς την άνοιξη, με την νέα τους κολεξιόν "ART Vandal"!






H CND μας προκαλεί να κάνουμε τα βήματα μας μοντέρνα τέχνη, δημιουργώντας πρωτότυπα, ανατρεπτικά & εκφραστικά splashes!
Έτσι κι εγώ δέχτηκα αυτή την πρόκληση & την Παρασκευή πήρα μαζί μου στη ρυθμική της μικρής το κιτ που παρέλαβα, ώστε να εκμεταλλευτώ τα 45' αναμονής στο κυλικείο! Έτσι λοιπόν, τα γυαλιά, το πορτοφόλι & τον καφέ μου, συνόδευαν δύο επιπλέον πράγματα, τα βερνίκια νυχιών & το μολύβι, όπου πάντα σημειώνω πάνω στο βιβλιαράκι όσα θέλω να πω!



Μία ευχάριστη έκπληξη με περίμενε ανοίγοντας το "ART Vandal" kit!
Δυο αποχρώσεις που σίγουρα θα είναι Must τη φετινή άνοιξη - εξάλλου η CND μας ενημερώνει πάντα για τις νέες τάσεις, απευθείας από τη Fashion week!
Η δεύτερη ευχάριστη έκπληξη, είναι ότι το αποτέλεσμα στα νύχια είναι ακόμα καλύτερο από αυτό που νόμιζα, βλέποντας το μπουκάλι! Το φούξια το λάτρεψα & το αποτέλεσμα που βλέπετε έγινε με ένα μόνο πέρασμα σε κάθε νύχι (καθαρά λόγω χρόνου). 



Κατά γενική ομολογία των μαμάδων που περίμεναν μαζί μου, το φούξια μου "πάει πολύ", αλλά και το γαλάζιο δέχτηκε εκπληκτικές κριτικές! 
Εσάς πως σας φαίνεται?? 
Η αλήθεια είναι πως χωρίς να έχω τα απαραίτητα εργαλεία, δεν μπόρεσα να κάνω φοβερά σχέδια, όμως επιφυλάσσομαι για επόμενη ανάρτηση!


Βέβαια, το βασικό χαρακτηριστικό για το οποίο σας έχω μιλήσει σε προηγούμενες αναρτήσεις μου, είναι η διάρκεια τους. Για μία εβδομάδα έως και 10 ημέρες, είναι τεσταρισμένα από τις προηγούμενες φορές, ότι παραμένουν το ίδιο σταθερά και γυαλιστερά! Στα  υπέρ τους τα ‘7 Free’ (χωρίς formaldehyde, toluene, DBP, formaldehyde resin, camphor, xylene ή MEK).

Ήδη, έχω ξεχωρίσει τρία σχέδια που μας προτείνει η e-creativegroup για το επόμενο μανικιούρ μου & περιμένω τις γνώμες σας για το ποιο θεωρείτε ότι μου ταιριάζει καλύτερα! 
Και αν θέλετε να δείτε ακόμα περισσότερα σχέδια, αλλά και να αποκτήσετε τα δικά σας αγαπημένα VINYLUX™ Weekly Polish ή τα επαγγελματικά SHELLAC Brand 14+ Day Nail Color, μπορείτε πάντα να κάνετε τις αγορές σας από το site της e-creativegroup ΕΔΩ



Εσείς έχετε δοκιμάσει τα προϊόντα CND?
Πως σας φαίνεται η ανοιξιάτικη κολεξιόν ART Vandal?

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση... βάλτε κι εσείς χρώμα στη ζωή σας!!!

Σας φιλώ,
Κέλλυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design