Image Map

STOP feeling BLUE! Try BlueScents!

Ώρα να μιλήσουμε ειλικρινά κορίτσια!

Πόσες από εμάς λαμβάνουμε προϊόντα για δοκιμές?
Όλες ή οι περισσότερες σίγουρα! 

Πόσες όμως πραγματικά μπαίνουμε στη διαδικασία να αγοράσουμε προϊόντα που μας έχουν στείλει για δοκιμή και που έχουμε γράψει σπουδαίες κριτικές γι αυτά?
Για σκεφτείτε το λίγο καλά.... 

Εντάξει μπορούμε τώρα να μιλήσουμε ειλικρινά, ενθουσιαζόμαστε με τα δωρεάν προϊόντα, σπάνια όμως μπαίνουμε στη διαδικασία να τα αγοράσουμε...

Σε αυτό το post θα σας δείξω μια εταιρεία που δοκίμασα, αγάπησα, δηλώνω επίσημα ερωτευμένη με τα προϊόντα της και τα αγοράζω ξανά & ξανά!

Η εταιρεία αυτή λέγεται BLUE SCENTS και αν δεν την έχετε ήδη δοκιμάσει σας προτείνω να το κάνετε άμεσα!


Καταρχάς πρέπει να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας, όταν πήγα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας που βρίσκονται στο Κορωπί & ενημερώθηκα για τα προϊόντα!
Μη ρωτήσετε γιατί βρέθηκα εκεί, θα σας τα πω άλλη φορά!!
Μόλις μπει κανείς στο χώρο πλημμυρίζεται από υπέροχες μυρωδιές, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε ένα πολύ μοντέρνο, προσεγμένο & καθαρό περιβάλλον που θυμίζει τα πρότυπα του εξωτερικού!

Το αγαπημένο μου μέρος ήταν το χημείο, στο οποίο πέρασα την περισσότερη ώρα & ενημερώθηκα αναλυτικά για τα προϊόντα, τις συστάσεις τους & τις σειρές που κυκλοφορούν από την BLUE SCENTS. Όσες από εσάς είχατε την τύχη να έχετε πάρει ποτέ στα χέρια σας τα προϊόντα της σειράς, σίγουρα θα ξεχωρίσατε τα αρώματα! Αυτό είναι που τα κάνει τόσο μοναδικά, καθώς όλες οι συνθέσεις είναι μοναδικές, πατενταρισμένες & όχι αντιγραφές από άλλα αρώματα. Στα υπέρ τους, οι πολύ όμορφες, πολυτελείς συσκευασίες!

Χωρίς parabens, με ελεγμένες συνθέσεις και μοναδικές υφές, κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο φανατικό κοινό! Και κάτι ακόμα που προφανώς καταλάβατε ήδη, εγώ όμως θέλω να σας το επισημάνω: Παράγονται & συσκευάζονται στην Ελλάδα, κάτι που για εμένα δίνει έναν επιπλέον λόγο να τα προτιμήσω!



Τι δοκίμασα λοιπόν...
Ένα υπέροχο γαλάκτωμα με άρωμα BLUE MARINE - ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΑΥΡΑ που δεν αποχωρίστηκα όλο το καλοκαίρι! Με υπέροχη, βελούδινη υφή & άρωμα που αγάπησα, ήταν ένα από τα προϊόντα που μου έδωσαν για δοκιμή. Επίσης στα προϊόντα που πήρα φεύγοντας από την εταιρεία, ήταν και ένα σαπούνι με άρωμα μανταρίνι, που αυτή τη στιγμή πλέον δεν υπάρχει για να σας το δείξω!

Τα άλλα δύο προϊόντα που βλέπετε τα αγόρασα & είναι μία κρέμα σώματος με άρωμα ΓΑΡΔΕΝΙΑ το οποίο λατρεύω και με μεταφέρει στα παιδικά μου καλοκαίρια! Ιδανική για πιο ξηρές επιδερμίδες ή σημεία του σώματος όπως φτέρνες, αγκώνες ή χέρια.

Επίσης το άρωμα που βλέπετε είναι το δεύτερο μπουκάλι που αγοράζω, καθώς έχει κάνει πάταγο στις φίλες μου (το προηγούμενο το χάρισα περίπου στη μέση σε μια καλή μου φίλη). Το συγκεκριμένο άρωμα είναι ΠΑΙΩΝΙΑ, ένα λουλούδι που δεν γνώριζα πριν από αυτό το άρωμα!

Που μπορείτε να τα βρείτε λοιπόν για να τα δοκιμάσετε?

Σε επιλεγμένα τουριστικά μαγαζιά (τα βρήκα σε μαγαζί στη Λευκάδα σε ελαφρώς "τσιμπημένη τιμή") ή επικοινωνώντας με την εταιρεία ΕΔΩ για να σας συστήσει τον κοντινό συνεργάτη.

Online μέχρι στιγμής τα έχω βρει μόνο ΕΔΩ και σε τιμές πιο χαμηλές απ' ότι στα καταστήματα λιανικής...

Αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα περιμένω τις εντυπώσεις σας, αν πάλι όχι σας προτείνω να τα δοκιμάσετε με την πρώτη ευκαιρία!

Πολλά φιλιά,
Kelly

4 σχόλια:

  1. Αγαπώ την κρέμα σώματος γαρδένια... Αλλά τώρα θέλω σαν τρελλή να δοκιμασω το άρωμα.... Τέλεια παρουσίαση...φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαιρούλα μου!! Το άρωμα μου έχει κάνει εντύπωση ότι αρέσει σχεδόν σε όλες τις φίλες μου, επίσης υπάρχει και άρωμα γαρδένια που θα το προτιμήσω για χειμώνα...
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. οοο τελεια! αναζητω και εγω κατι το διαφορετικο, που να παραπεμπει σε κανελα, γαρυφαλλο, καραμελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου, τα συγκεκριμένα αρώματα είναι πολύ ιδιαίτερα & δεν περιέχουν (ακόμα) οικεία αρώματα body lotion, όπως κανέλα, καραμέλα, σοκολάτα κλπ.
      Αν τα δοκιμάσεις είμαι σίγουρη όταν θα τα αγαπήσεις!

      Διαγραφή

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design