Image Map

my... Night Moves...

Σου έχει τύχει ποτέ?

Γυρίζει σπίτι κουρασμένη, εξαντλημένη & το μόνο που θέλεις είναι να βάλεις πιτζάμες να ξαπλώσεις...
Ξαφνικά το μάτι σου πέφτει πάνω σε ένα πακέτο από Courier πάνω στον πάγκο!!!
Οκ, είναι 1-2 μέρες εκεί & δεν σε έχουν ενημερώσει αλλά..... γράφει το όνομα σου απ' έξω!

Το ανοίγεις!

Και τότε.....
Ω ναι, ξαφνικά σου φτιάχνει η διάθεση!!! 
Γιατί περιέχει την πιο ΟΥΑΟΥ συλλογή που έχει δημιουργήσει η αγαπημένη μου CND Vinylux, την Night Moves!!!

Μοναδικά χρώματα, φοβερή λάμψη & φυσικά, το κόκκινο που αρμόζει στην εορταστική περίοδο!

 


Επέλεξα να χρησιμοποιήσω τα 2 από τα τρία χρώματα (το κόκκινο το κράτησα για τις μέρες κοντά στα Χριστούγεννα), δημιουργώντας ένα λίγο πιο "glam" γαλλικό, με μεταλλικό τελείωμα.


Είμαι ήδη στην 4 ημέρα & σας λέω με κάθε ειλικρίνεια ότι το αποτέλεσμα δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου από αυτό της φωτογραφίας!
Αυτή τη φορά το crush test ήταν πολύ σκληρό, αφού τα χέρια μου ήταν συνέχεια σε νερά....
Τι καθάρισμα μπάνιου, τρίψιμο ταψιών, καθάρισμα ψαριών... Κάθε φορά που τελείωνα τις δουλειές & έπλενα τα χέρια μου, έτρεμα ότι όλο και κάποιο νύχι θα έχει γίνει χάλια!

Κι όμως! Με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπη για τη σημερινή συνάντηση που έχω, αφού είναι σαν να βγήκα μόλις από το κοντινό μου Spa για μανικιούρ! 

Αν και h CND Vinylux υπόσχεται 7 ημέρες με άψογα νύχια, είμαι πεπεισμένη ότι αυτή τη φορά θα ξεπεράσω το 10ήμερο....

Από τις πιο πετυχημένες συλλογές τις, σίγουρα θα αγοράσω σε κανονικό μέγεθος αρκετές από τις αποχρώσεις τους (την τελευταία φορά είδα από κοντά όλα τα χρώματα στο Beauty Festival, αν έχεις κι εσύ κάρτα μην παραλείψεις να κάνεις μια στάση από το περίπτερο του!).



Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για την κολεξιόν Night Moves, αλλά και να μαθαίνεις τα πάντα για τις τάσεις της μόδας στα νύχια, επισκέψου το www.nail-fashion.gr

Αν πάλι, είσαι επαγγελματίας ομορφιάς από Ελλάδα ή Κύπρο, μπορείς να κάνεις Online τις αγορές σου από το ανανεωμένο eshop τους: https://www.creativegroup.gr/

Και επειδή πριν σου βάλω το Link τσέκαρα τις προσφορές σου, έχουν Super Christmas Sales & Πακέτα Προσφορών σε βερνίκια, καλλυντικά & μακιγιάζ!!!

Εγώ σε αφήνω, πάω να κάνω τις Online αγορές μου!

xxx,
Kelly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design