Image Map

Beauty Time!!!!

Κυριακή απόγευμα!!!

Έχω βάλει ένα ζεστό φλυτζάνι γαλλικό καφέ, η μικρή κοιμάται και ο άντρας μου λείπει! Η πιο τέλεια στιγμή για μένα!!!!
Έτρεξα στο μπάνιο και βρήκα δύο βαζάκια!!! Scrub προσώπου & καθαριστική μάσκα!!! Τέλεια!!!!
Το Scrub προσώπου με κουκούτσια ελιάς που χρησιμοποίησα καθάρισε τέλεια την επιδερμίδα μου. Ψάχνω να βρω την εταιρεία για να σας πω, αλλά δυστυχώς έχει σβηστεί από τη συσκευασία... Όμως μην ανησυχείτε, αντίστοιχα scrub έχουν οι περισσότερες εταιρείες με φυσικά προϊόντα!
Αφού τελείωσα με τον καθαρισμό της επιδερμίδας επέλεξα μία μάσκα καθαρισμού ειδική λιπαρές επιδερμίδες. Είναι η Masque Purifiant της Sanoflore, κατάλληλη &  για ευαίσθητες επιδερμίδες. Το μυστικό για τη συγκεκριμένη μάσκα είναι να εφαρμόζεται με βρεγμένα δάχτυλα σε νωπό/βρεγμένο πρόσωπο. Μην τη λυπηθείτε, απλώστε ένα γενναίο στρώμα σε όλο το πρόσωπο, αποφεύγοντας τα μάτια & το στόμα. Θα σας ενθουσιάσει το άρωμά της, καθώς περιέχει αιθέριο έλαιο Λεμονόχορτου & το 98% των συστατικών είναι φυσικής προέλευσης.

Οι οδηγίες προτείνουν να την αφήσετε 5-10 λεπτά, εγώ με τις μάσκες υπερβαίνω πάντα το χρόνο αυτό! Εγώ την άφησα κοντά στα 30', τα κατάφερα γιατί δε χρειάστηκε να μιλήσω! Τι εννοώ? Είναι από΄τις μάσκες που στεγνώνουν και "σπάνε", οπότε αν θέλετε να δράσει πρέπει να προσέχετε πολύ τις εκφράσεις σας.

Το αποτέλεσμα όμως θα σας δικαιώσει! Η επιδερμίδα μετά τη μάσκα αυτή έχει πράγματι καλύτερη όψη, πιο λαμπερή και χωρίς να φαίνονται οι πόροι! Ένα προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει ξανά & σίγουρα θα χρησιμοποιήσω πάλι!!!

Η Π.Λ.Τ. του είναι 13,00€ και το βάζο των 100ml θα σας φτάσει περίπου για 8 φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design