Image Map

Showergel Korres Γάλα Καρύδας

Ένα πράγμα που με χαρακτηρίζει είναι ότι λατρεύω την καρύδα σε όλες της τις μορφες!!!
Έτσι λοιπόν ενθουστιάστηκα όταν παραλάβαμε τα νέα αφρόλουτρα του Κορρέ και αναμεσά τους βρήκα με άρωμα "γάλα καρύδας"!!! Το αγόρασα όταν μας το έστειλαν σε προσφορά 1+1 δώρο αλλά δυστυχώς ήταν σφραγισμένα & δεν μπόρεσα να το μυρίσω...
Ενώ λοιπόν είχα ενθουσιαστεί γιατί είδα ότι η συστασή του ήταν με 90,2% φυσικά συστατικά ξεκίνησα το μπάνιο μου και άνοιξα όλο χαρά το νέο μου αφρόλουτρο!!!
Απογοήτευση....
Δυστυχώς δεν μύριζε καρύδα, τουλάχιστον όχι έτσι όπως έχω συνηθίσει να μυρίζουν τα καλλυντικά με βάση την καρύδα. Προσπαθούσα να καταλάβω τι ήταν αυτή η μυρωδιά που υπερίσχυε... Βγαίνοντας λοιπόν από το μπάνιο το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να κοιτάξω καλά την ετικέτα...
Έτσι μου λύθηκε η απορία, στο πίσω μέρος του μπουκαλιού έγραφε "γάλα καρύδας με γλυκιά βανίλια"... Η βανίλια υπερίσχυε κατά πολύ στο άρωμα & σαν μυρωδιά δεν ήταν άσχημη, όχι όμως αυτό που περίμενα.
Θα τα χρησιμοποιήσω & τα δύο μπουκάλια, δεν μπορω να πω ότι με ενοχλεί τόσο η μυρωδιά, αν & ομολογώ ότι τη βανίλια την αποφεύγω γιατί δεν μου αρέσουν οι "γλυκές" & "λουλουδάτες" μυρωδιές. Αυτό που μου άρεσε, όπως σε όλα τα αφρόλουτρα του Κορρέ είναι η πλούσια υφή & ο αφρός που κάνουν, οπως και ότι αφήνουν το δέρμα μου αρκετά ενυδατωμένο. Βέβαια δε νομίζω να αγοράσω ξανά τη συγκεκριμένη μυρωδιά, μάλλον θα επιμείνω στα παλιά & δοκιμασμένα, βανίλια/δαμάσκηνο ή βανίλια/κανέλα (σε κανένα δεν υπερισχύει η βανίλια!!!!) για το χειμώνα & κίτρο για το καλοκαίρι.
Π.Λ.Τ.: 4,95€, μην ξεχάσετε όμως να ρωτήσετε αν υπάρχει & σε προσφορά 1+1 δώρο

2 σχόλια:

  1. k egw latreuw to arwma ths karudas..krima pou den murize omws auto tou korres etsi :(
    polu wraio post ;)
    an 8es fusika tsekare http://allaboutgirls-giwta.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, είδα το blog και σ'ακολουθώ, σου έχω κάνει & σχόλιο σε ένα πολύ ενδιαφέρον post!!!

      Διαγραφή

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design