Image Map

My Comeback!!!!

Καλημερα beauties...

Νομίζω οτι πρέπει να σας εξηγήσω το λόγο της απουσίας μου...

Ξέρω ότι οι περισσότερες από εσάς είστε στις ηλικίες μεταξύ 20-26, μία περίοδος που τώρα πια καταλαβαίνω πόσο ευχάριστη και ανέμελη ήταν... Δυστυχώς όταν βιώνουμε μία περίοδο της ζωής μας, συνήθως δεν καταλαβαίνουμε τη μοναδικότητά της και πολλές φορές δεν αξιολογούμε το γεγονός ότι κάποια πράγματα μπορούν να γίνουν καλά μόνο τότε γιατί μετά απλώς δεν υπάρχει ο χρόνος...

Έτσι έπαθα κι εγώ... Δουλειά κάθε μέρα πρωί και απόγευμα, με λίγο χρόνο ενδιάμεσα στον οποίο φυσικά δεν προλαβαίνω να ξεκουραστώ! Δουλειά και το Σάββατο μέχρι το μεσημέρι, οπότε ο ελεύθερος χρόνος μου είναιι κυρίως Σάββατο απόγευμα και Κυριακή...

Φυσικά καταλαβαίνετε πως το να ασχοληθώ με την σχεδόν δύο ετών κορούλα μου είναι η πρώτη μου προτεραιότητα τις ελεύθερές μου ώρες! Επίσης καταλαβαίντε ότι οι δουλειές στο σπίτι δε γίνονται με τρόπο μαγικό (δυστυχώς...:-(), οπότε ο προσωπικός χρόνος πλέον για να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν δεν υπάρχει...

Όμως, όπως είπαμε και πριν τα χρόνια περνάνε και επειδή στις 28/10  έκλεισα τα 31 αποφάσισα να βρω έστω και λίγο χρόνο για να κάνω κάτι που με ευχαροστεί πραγματικά!!! Γιατί τόσο καιρό προλάβαινα να διαβάζω τις ανναρτήσεις από συγλεκριμένα blog που παρακολουθώ φανατικά και χαιρόμουν με τα ευχάριστα ή λυπόμουν με τα δυσάρεστα...

Ξεκινάω και πάλι λοιπόν και σας περιμένω όλες να μου πείτε τα νέα σας, σύντομα κοντά σας και με review...

Miss you all,
Kelly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design