Image Map

Idealia BB

Μια μεγάλη καλημέρα!!!!

Επανέρχομαι λοιπόν με post όπως σας υποσχέθηκα!!!!
Και μάλιστα με διάθεση για κριτική!!!

Την Idealia BB της Vichy την έχετε δοκιμάσει??? Εγώ τη δοκίμασα πρόσφατα και έχω να δηλώσω ότι δυστυχώς απογοητεύτηκα από αυτό το προϊόν.... Να ξεκινήσω λέγοντάς σας ότι λατρεύω τη σειρά Idealia, η κρέμα ημέρας για λιπαρές επιδερμίδες μου ταιριάζει απόλυτα & αφήνει το δέρμα μου ενυδατωμένο, απαλό & έτοιμο για μακιγιάζ, χωρίς να κολλάει. Όσο για το λουλουδένιο άρωμά της... μου φτιάχνει τη μέρα!!! Έτσι λοιπόν περίμενα με μεγάλη αγωνια τη BB cream της σειράς. Εξάλλου είχα ήδη δοκιμάσει το BB Mousse όπως μπορείτε να δείτε σε προηγούμενο post και ήμουν ήδη φανατική θαυμάστρια των BB - ποιά δεν είναι εξάλλου???

Μόλις παραλαμβάνουμε λοιπόν την κρέμα & τα δείγματα, η πρώτη μου δουλειά ήταν να πάρω ένα δείγμα από κάθε απόχρωση (κυκλοφορεί σε 2 αποχρώσεις, ανοιχτή & πιο σκούρα) για να δω ποια θα μου ταιριάξει καλύτερα!



Γνωρίζετε καλά τις δράσεις των BB cream, οπότε & δε χρειάζετε να σας κουράζω με περιττές πληροφορίες... Συμφωνείτε ότι ένα από τα πλεονεκτήματα τους είναι να δίνουν λάμψη στην επιδερμίδα? Όμως άλλο λάμψη & άλλο γυαλάδα.... Υπάρχει μεγάαααααλη διαφορά ανάμεσα σε αυτές τις δύο έννοιες!!!
Λάμψη = Φωτεινότητα, για εμένα μία διακριτική διαφορά στον χρωματικό τόνο του δέρματος.
Γυαλάδα = Λιπαρότητα, Ιδρώτας, Glitter, ή ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε....
Πάντως το να ειμαί σαν να μην έχει απορροφηθεί η κρέμα μου ή σαν να έχω ιδρώσει ενώ μόλις βγήκα από το μπάνιο, σίγουρα δεν είναι αυτό που θέλω....

Και δυστυχώς δεν σταματάμε εδώ... Φαινόμουν σαν πρησμένη και δεν ήταν η ιδέα μου, μου το είπαν και οι κοπέλες στη δουλειά!!!! Και όχι μόνο (δυστυχώς έχει και συνέχεια...)
Εβαλα το προϊόν σα βάση για σκιά κοντά στο φρύδι (όχι επάνω στο κινητό βλέφαρο) και -απίστευτο- ήταν το πρώτο προϊόν στη ζωή μου που μου προκάλεσε αλλεργία!!!!! Τέλεια???

Επειδή όλα αυτά τα θεώρησα σύμπτωση είπα να δώσω και μία δεύτερη ευκαιρεία και μετά από 2 μέρες ξαναέβαλα την κρέμα αυτή!!! Φυσικά πολύ μακρυά από τα μάτια!!!
Να σας πω την αλήθεια ήταν τεστ, ήθελα να δω αν είχα επηρρεάσει τα κορίτσια στη δουλεία για την αίσθηση πρηξίματος στο πρόσωπό μου. Κι όμως, με ρώτησαν αν είχα βάλει πάλι αυτό το δείγμα γιατί φαινόμουν πάλι χάλια!!!

Σίγουρα λοιπόν δε θα σας πρότεινα με τίποτα τη συγκεκριμένη κρέμα, τουλάχιστον όχι αν δεν τη δοκιμάσετε πρώτα... Το μόνο που θα αναφέρω σαν θετικό είναι η απίστευτη μυρωδιά της....


Εσείς τι λέτε? Την έχετε δοκιμάσει? Μόνο σε εμένα έγιναν αυτά???

Σας φιλώ,
Κέλλυ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design