Image Map

Ανοιξιάτικη διάθεση!!!

Καλημέρα Beauties μου!!!

Σήμερα ξύπνησα με πολύ καλή διάθεση, αν και υπάρχουν ημέρες που από την αρχή κάποια πράγματα πάνε στραβά! Όταν λοιπόν ξυπνάς από τις 6 γιατί το μωρό πεινάει & μέχρι να το κοιμίσεις έχει ξυπνήσει το δεύτερο και δεν σκοπεύει να ξανακοιμηθεί, ξέρεις ότι η μέρα σου ξεκίνησε! Και οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Τσισάκια στο κρεβάτι σημαίνει 2 πράγματα: Μπάνιο στη μικρή &  πλυντήριο σε όλα!

Αφού πλυθώ & ντυθώ οι δουλειές συνεχίζονται... Να μαζέψω το χθεσινοβραδινό βομβαρδισμό σε κουζίνα & σαλόνι, να στρώσω κρεβάτια και να βγάλω βόλτα τον σκύλο...
Και εκεί, στην πρωινή σύντομη βόλτα συνειδητοποιώ ότι η ώρα δεν είναι καν 8, εγώ νιώθω σαν να είναι 11 & παρόλα αυτά είμαι πολύ ευδιάθετη! Η θάλασσα υπέροχη, ο ήλιος ψηλά, η απόλυτη ηρεμία με μοναδικό άκουσμα το κελάιδισμα των πουλιών. Καταλαβαίνω ότι είμαι τυχερή που ζω στα προάστια & χαίρομαι που επιτέλους βγαίνω το πρωί έξω και έχει ξημερώσει!

Ο άντρας μου είναι ήδη στη δουλειά, γυρίζω στο σπίτι & φτιάχνω πρωινό για την μικρή, κοιμίζω τον μπέμπη & ανοίγω το laptop. Ξαφνικά ανοίγει στην αρχική και βλέπω το doodle της Google.

Η πρώτη ημέρα της άνοιξης!!! 
Έτσι εξηγούνται όλα!!!! 
Μια  μεγάλη, όμορφη, ανοιξιάτικη καλημέρα σε όλες!!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design