Image Map

Ανακρίνουμε την Αλεξάνδρα από τα mama's fondants

Καλημέρα modern women!
Όπως σας έχω υποσχεθεί, είμαι εδώ για να γνωριστούμε & να προβάλλουμε κάθε σύγχρονη γυναίκα που το επιθυμεί!

Την Αλεξάνδρα την ξέρω τουλάχιστον τη μισή μου ζωή, αφού ήμασταν συμμαθήτριες. Λίγο οι διαφορετικοί δρόμοι σπουδών, χαθήκαμε & ξαναβρεθήκαμε μετά από κάποια χρόνια όταν πια είχαμε κάνει οικογένειες! Τότε συνειδητοποιήσαμε ότι τα χρόνια αυτά οι ζωές μας ήταν παράλληλες, με αποκορύφωμα τη γέννηση των δεύτερων παιδιών μας με 10 ημέρες διαφορά!

Όταν με επισκέφτηκε στο μαιευτήριο μου έφερε για κεράσματα κάτι υπέροχα μπλε μαρεγκάκια. Επειδή η μυρωδιά του αυγού στις μαρέγκες είναι κάτι που πάντα με απωθούσε, ομολογώ ότι δοκίμασα διστακτικά τις κατά τα άλλα ευπαρουσίαστες μαρέγκες. Για καλή μου τύχη η Αλεξάνδρα είναι εξαιρετική στη ζαχαροπλαστική & οι μπλε μαρέγκες είχαν ένα υπέροχο, ελαφρύ λεμονάτο άρωμα, χωρίς να μυρίζει καθόλου το αυγό!

Όσοι τα δοκίμασαν μόνο καλά λόγια είχαν να πουν, καθώς τα κερασματάκια της συναγωνίζονται επάξια αυτά των ζαχαροπλαστείων & πολλές φορές τα ξεπερνούν! Όταν πρόσφατα της ζήτησαν κάποιοι φίλοι να τους φτιάξει μερικά πολύχρωμα μαρεγκάκια για το τραπέζι των ευχών στο γάμο τους, την πείσαμε να ασχοληθεί περισσότερο με την αγάπη της & να φτιάξει ένα site με τις δημιουργίες της. Αλλά ας μας πει περισσότερα η ίδια σε μία μίνι ανάκριση...


http://mamasfondants.wix.com/mama


1. Πες μας λίγα λόγια για σένα
Κατ αρχήν θα ήθελα να σ ευχαριστήσω για την φιλοξενία! Είμαι η Αλεξάνδρα και έχω δυο υπέροχες κορούλες, την Κατερίνα και την Ηλέκτρα.  Είμαι πτυχιούχος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και μέχρι και πέρσι εργαζόμουν ως καθηγήτρια γαλλικών. Η ζαχαροπλαστική είναι η μεγάλη μου αγάπη και τα γλυκά το πάθος μου!

2. Πως αποφάσισες να φτιάξεις το site?
Το site είναι τ όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Ξεκίνησε σαν ημερολόγιο ποστάροντας τις φωτογραφίες από γλυκά που δημιουργούσα με αγάπη και μεράκι για τους φίλους και την οικογένειά μου! Πιστεύω ότι ο κόσμος έχει κουραστεί με τα τυποποιημένα και αναζητά το χειροποίητο και το οικείο. Η πρώτη ύλη μου είναι  τα πιο αγνά υλικά! Και πασπαλίζω μαγικά με μπόλικη δόση αγάπης και φαντασίας, σαν να πρόκειται για μένα και την οικογένειά μου !
3. Ποιο είναι το site σου & πως εμπνεύστηκες το όνομά του
Η αναζήτησή μου για ο,τι πιο σπιτικό και προσεγμένο και κυρίως η αγάπη μου για τη ζαχαρόπαστα, που παλιά τη λέγαμε fondant, γέννησε το "mama's fondants". Σχεδόν καθημερινά ψήνω μαρεγκάκια σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου, μπισκότα βουτύρου σε όμορφα σχήματα με ζαχαρόπαστα αλλά και cup cakes με ονειρεμένη επικάλυψη βουτυρόκρεμας!

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου προϊόν από όσα φτιάχνεις & τι το κάνει ξεχωριστό?
Από μικρή λάτρευα τους μπεζέδες! Γι αυτό και το αγαπημένο μου προϊόν είναι τα μαρεγκάκια!!!! Όταν η ζάχαρη παντρεύεται με το ασπράδι του αυγού , απλά γίνονται θαύματα...!!!! Με γεύση ρούμι, λεμόνι, βούτυρο βανίλια, με φράουλες, σαντιγί.... Ανοίγουν οι πόρτες του παραδείσου στην απόλυτη σπιτική γεύση που σου θυμίζει και κάτι από τα παλιά!
5. Σε ποιες περιστάσεις πιστεύεις ότι μπορεί κάποιος να απευθυνθεί σε εσένα?
Είμαι εδώ για εσάς όταν θέλετε να γιορτάσετε τη γέννηση του μωρού σας, για κέρασμα στη βάπτιση ή το γάμο σας αλλά και όταν επιθυμήσετε κάτι το ιδιαίτερο για τη γιορτή σας ή τα γενέθλιά σας, για κέρασμα στη δουλειά ή το σχολείο του παιδιού σας 

6. Μπορούν όλοι να δοκιμάσουν τα mama's fondants?
Μόνο όσοι βρίσκονται εντός Αττικής προς το παρόν!
7. Πως μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου?
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου είτε μέσω mail στο: mamas.fondants@gmail.com 
είτε μέσω του site http://mamasfondants.wix.com/mama 
ή στη σελίδα μου στο facebook https://www.facebook.com/pages/Mamas-fondants/1386469698264142?ref=aymt_homepage_panel
8. Ας κλείσουμε με το μήνυμα σου για όλους τους αναγνώστες μας!
Θα ήθελα να σ ευχαριστήσω και πάλι που μου δίνεις την ευκαιρία να επικοινωνήσω την αγάπη μου γι αυτό που κάνω , και  που  φαίνεται και  στα γλυκά μου! Είναι πραγματικά μοναδικά και ο πιο αυστηρός κριτής είναι οι κόρες και ο σύζυγός μου!  Χειροποίητες, σπιτικές,  γευστικές δημιουργίες που  εγγυημένα θα εντυπωσιάσουν!!! Περιμένω με χαρά να γνωριστούμε!! 


Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την Αλεξάνδρα για το χρόνο της & της ευχόμαστε κάθε επιτυχία! Όπως μας υποσχέθηκε σε λίγο καιρό θα έχουμε κάτι ξεχωριστό αποκλειστικά για εσάς (διαγωνισμός μου μυρίζεται!!!). Οπότε μείνετε συντονισμένοι!

Αν θες κι εσύ να προβάλλεις την αγάπη σου & τις δημιουργίες σου σε ένα blog που στηρίζει τη σύγχρονη Ελληνίδα επικοινώνησε σήμερα μαζί μου!


Σας φιλώ γλυκά,
Κέλλυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design