Image Map

Μαστίτιδα? Λαχανάκι!

Γεια σας Beauties!!!

Σας μπέρδεψα με τον τίτλο ε? Όσες από εσάς είστε νέες ή μέλλουσες μανούλες θα με καταλάβατε όμως... Ναι, γέννησα πριν 5 μήνες όπως σας είπα και σε προηγούμενο post και δυστυχώς έπαθα περίπου 3,5 μηνών μαστίτιδα. Αν το έχετε πάθει κι εσείς σίγουρα κουνάτε συγκαταβατικά το κεφάλι και θυμάστε με πόνο την περίοδο αυτή.

Όσες δεν το έχετε πάθει, ευκαιρία να καταγράψετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας μία χρήσιμη πληροφορία: Το λάχανο είναι το πιο κατάλληλο γιατρικό για πληγωμένες θηλές! Σίγουρα κάποιες γελάτε, θα σας πω όμως ότι είχα δοκιμάσει πάνω από 3 κρέμες για θηλές γιατί δεν άντεχα άλλο, ο μπέμπης μάλλον έβλεπε για παιχνίδι να μου τις τραβάει & να τις ματώνει, σε σημείο που έτρεμα όταν ερχόταν η στιγμή να θηλάσω. Ευτυχώς δεν είχα φτάσει σε σημείοο αντιβίωσης, αν και όπως μου είπαν γιατρός & παιδίατρος στο τσακ γλίτωσα!

Η γιατρός μου, η οποία πάντα είναι υπέρ των φυσικών μεθόδων, μου είπε μετά από κάθε θηλασμό να βάζω επάνω μια γαζούλα εμποτισμένη με αλατόνερο (!) για να καυτηριάζεται η θηλή & να αποτρέπει την είσοδο μικροβίων. Μετά μου σύστησε να αντικαταστήσω τα pads με λάχανο! Δεν είχα να χάσω κάτι, πλέον είχα πείσει τον εαυτό μου ότι αν δεν πετύχει κι αυτό κόβω τον θηλασμό, ήταν πλέον πάνω από 1 μήνας που υπέφερα, οπότε θεώρησα ότι το χρέος μου το είχα κάνει...
 
Δεν θα πιστέψετε τη διαφορά μετά από 2-3 ημέρες! Το φύλλο από το λάχανο προσαρμοζόταν στο στήθος μου & συγκρατούσε όλη την υγρασία, επουλώνοντας ταυτόχρονα τις θηλές μου! Σε λιγότερο από 1 εβδομάδα όλα τα κοψίματα είχαν βελτιωθεί, οπότε και σταμάτησα τις κομπρέσες, το λάχανο όμως αντικατέστησε δια παντός τα επιθέματα, μέχρι και τώρα που το μωρό κοντεύει 6 μηνών.
 
Μεγάλη διαφορά στο στήθος αλλά και στην τσέπη μου, καθώς τα μεγάλα φύλλα κόβονται σε 2-3 επιθέματα. Μπορείτε επίσης να το βάλετε και στο ψυγείο για μεγαλύτερη αίσθηση δροσιάς.
Αν το έχετε δοκιμάσει κι εσείς θα με ενδιέφερε να μου πείτε τα αποτελέσματα.
Προς το παρόν σας χαιρετώ!!!
Κέλλυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design