Image Map

Μαμαδοκουβέντες: κλισέ ατάκες που σε τρελαίνουν!!!

Καλημέρα Beauties!!!

Όπως έχετε καταλάβει το τελευταίο διάστημα τα πάντα περιστρέφονται γύρω από μαμαδοκουβέντες, είπα λοιπόν να γράψω ένα fun post για τις top10 ανακρίβειες - δεισιδαιμονίες - κλισέ ατάκες που σίγουρα έχετε ακούσει στη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας και μετά!

Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη τα περισσότερα από αυτά με εκνεύριζαν απίστευτα και δε χαριζόμουν σε κανέναν. Η εγκυμοσύνη αυτή ήταν σχετικά εύκολη, κάθισα καμιά εικοσαριά μέρες στο κρεβάτι γιατί η ζουζούνα μου βιαζόταν, αλλά τελικά πήγαν όλα καλά! Μετά ήρθε η δεύτερη εγκυμοσύνη η οποία δυστυχώς έληξε στην 20η εβδομάδα και όπως καταλαβαίνετε ήταν αρκετά ψυχοφθόρα. Τέλος, η τρίτη μου εγκυμοσύνη ήταν μάλλον η δυσκολότερη γιατί από τον τρίτο μήνα μέχρι το τέλος ήμουν στο κρεβάτι σε ακινησία και με ενέσεις. Ευτυχώς όμως μετά από 12 ώρες τοκετό που κατέληξε σε καισαρική, είχα στην αγκαλιά μου το αγοράκι μου. Να σημειώσω εδώ ότι την κόρη μου τη γέννησα σε 8 ώρες, φυσιολογικά (χωρίς επισκληρίδιο), όπως προσπαθούσα να γεννήσω & τον μπέμπη που όμως κατέβαινε κοιτώντας προς τα επάνω (ένα παιδί κοιτάζει τα άστρα) & με περιτύλιξη, οπότε μετά από 12 ώρες δε μας άφησε περιθώρια για φυσιολογικό τοκετό.

Αυτά σας τα λέω γιατί οι απόψεις μου για το πως ακούω αυτά που μου λένε έχουν αλλάξει μετά από αυτές τις εμπειρίες, πλέον το μόνο που κάνω είναι να γελάω & να αδιαφορώ, κάτι που σας προτείνω κι εσάς να κάνετε.
Ας αρχίσουμε λοιπόν!

1. Καλέ, είσαι έγκυος? Και έλεγα ότι πήρες λίγα κιλάκια...
Κλισέ ατάκα all time classic!
1η φορά: ΟΚ, το καταλάβαμε, είσαι κακεντρεχής! Προφανώς και πήρα κιλά, ολόκληρο μωρό μεγαλώνει μέσα μου. Και ναι, δεν είναι τυχαίο ότι τα πήρα στην κοιλιά, εκτός κι αν θεωρείς ότι κατάπια ολόκληρο καρπούζι...
2η φορά: Δυστυχώς δεν είμαι πια έγκυος... (και αρχίζεις να εξηγείς)
Την 3η φορά μου κακοφάνηκε απίστευτα που δεν άκουσα αυτή την ατάκα, αφού δε με έβλεπε κανένας λόγω την ακινησίας...

2. Με καισαρική γέννησες? Όποιος δε νιώσει πόνους γέννας δεν μπορεί να αγαπήσει το ίδιο...
Το ακούσαμε κι αυτό, τρελή ανακρίβεια, δεν το συζητώ! Από πότε η αγάπη μετριέται με αυτόν τον τρόπο? Κι αν θέλετε να ξέρετε και για τα δύο μου παιδιά πόνεσα, ίσα ίσα μετά την καισαρική δεν μπορούσα ούτε να σηκωθώ να πιάσω το μωρό από το πυρεξάκι. Και πόναγα συνέχεια για 1 εβδομάδα, άνοιξαν τα ράμματα στον 1 μήνα και συνέχιζα να νιώθω το τράβηγμα της τομής σχεδόν για 3 μήνες. Πόνος? Μάλλον δεν ξέρετε τι σημαίνει? Φυσικά και πόνεσα την πρώτη φορά με τον φυσιολογικό τοκετό χωρίς επισκληρίδιο, ο πόνος όμως κράτησε το πολύ 2 ώρες και μόλις ανέβηκα στο δωμάτιο έκανα το μπανάκι μου και περπατούσα. Νομίζετε λοιπόν ότι αγαπάω κάποιο από τα δύο περισσότερο? Σας διαβεβαιώ ότι και τα δύο τα λατρεύω και αν έκανα τρίτο παιδί θα γεννούσα με τον ασφαλέστερο τρόπο και για τους δυο μας, όποιος κι αν ήταν αυτός.

3. Τι γλυκό μωρό? Αγοράκι είναι?
Κλισέ ατάκα! Είπαμε ότι είμαστε προχωρημένοι και οι άντρες πλέον φοράνε όλα τα χρώματα, ροζ, μωβ και ό,τι άλλο ήταν παλιά μόνο για κοπέλες, όταν όμως δεις ένα μωρό σε full pink με κορδέλα στα μαλλιά, είναι δυνατόν να το πεις αγοράκι? Μα επίτηδες το κάνετε για να συγχύσετε τη μάνα? Ένα έχω να σας πω: Προσοχή, το ότι γεννήσαμε δε σημαίνει ότι οι ορμόνες μας είναι στα καλά τους, μην παίζετε μαζί μας!
Στα μωρά ισχύει ακόμα το dress code ροζ=κορίτσι μπλε=αγόρι...



4. Δε θηλάζεις το μωρό? Έγκλημα!
Αυτή είναι ατάκα που μου έχει μεταφέρει μία καλή φίλη που για δικούς της λόγους επέλεξε να σταματήσει το θηλασμό. Δεν θα μπω στη διαδικασία υπέρ ή κατά του θηλασμού, απλά και μόνο για την ιστορία να σας πω ότι εγώ είμαι υπέρ όπως θα καταλάβετε παρακάτω. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα κρίνω όποια μάνα δε θέλει ή δεν μπορεί να θηλάσει το μωρό της. Επιτέλους πρέπει να καταλάβετε ότι η κριτική δε βοηθά, όλες κάνουμε αυτό που θεωρούμε το καλύτερο για τα παιδιά μας αλλά και για τον εαυτό μας. Μερικές κοπέλες μπορεί να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν ψυχολογικά ή σωματικά στο κομμάτι του θηλασμού, πρέπει να τους δημιουργείτε τύψεις? Ακόμα κι αν δε θέλουν στην τελική και πάλι δικαίωμά τους είναι! Αφήστε τις βαρύγδουπες εκφράσεις για τους πραγματικούς εγκληματίες...

5. Μέχρι πότε θα θηλάζεις? Θα βγάλει δόντια το παιδί!
Τι απαντάς τώρα σε αυτό? Μα δεν είναι αυτονόητο ότι θα θηλάζω μέχρι όποτε θέλω εγώ και αυτό δεν αφορά κανέναν άλλο? Σιγά και το μεγάλο χρονικό διάστημα δηλαδή, 6,5 μηνών ήταν η κόρη μου όταν σταμάτησα κι αυτό λόγω στρες που ξαφνικά το γάλα κόπηκε. Όσο για τον μπέμπη, ήδη βγάζει δοντάκια 5,5 μηνών και ΟΧΙ δε θα σταματήσω να θηλάζω. Εντάξει, δεν είπαμε να πάει και φαντάρος, όσο όμως είμαι στο σπίτι και ασχολούμαι μόνο μαζί του θα συνεχίσω κι ας βγάλει και δόντια. Μωρό είναι, όχι πιράνχας!

6. Φαίνεται ότι το γάλα σου δεν είναι θρεπτικό, δώσ' του και λίγο ξένο.
Εδώ μιλάμε για τρελή ανακρίβεια! Αν έχετε αποφασίσει τον αποκλειστικό θηλασμό πρέπει να γνωρίζετε ότι σύμφωνα με έρευνες μόνο το 1% των γυναικών που θηλάζουν δεν είναι ικανές να "χορτάσουν" τα παιδιά τους. Φυσικά η σύνθεση του γάλακτος είναι διαφορετική σε κάθε γυναίκα και έτσι υπάρχουν πιο παχύρρευστα γάλατα που μπορεί να "χορτάσουν" το παιδί για 3-4 ώρες και πιο εύπεπτα γάλατα (που είναι το πιο σύνηθες) οπότε και το μωρό θηλάζει περίπου στις 2 ώρες. Αν λοιπόν μπορείτε να αντεπεξέλθετε σε αυτό μην ακούτε κανέναν. Εγώ ξυπνάω ακόμα 4 φορές το βράδυ, σε πείσμα όσων θέλουν να μου επιβάλλουν το μπιμπερό τη νύχτα.

7. Μην αφήνεις τα ρούχα του μωρού το βράδυ έξω, να τα μαζέψεις
Δεισιδαιμονία από τα παλιά τα χρόνια, μη μας δει η γειτονιά και μας παρεξηγήσει ότι δεν είμαστε νοικοκυρές. Όταν ρώτησα γιατί μου απάντησαν ότι θα κάτσουν επάνω τα κακά πνεύματα. Σιγά μη φέρω την υγρασία μέσα στο σπίτι αν δεν έχουν στεγνώσει, έχω αφήσει εγώ "σκαμπουδάκια" για τα πνεύματα άπειρα βράδια...

8. Δεν θα πάρεις ευχή? Και πως θα βγεις από το σπίτι?
Με τα ποδαράκια μου θα βγω από το σπίτι και μαζί και το παιδί! Μη με παρεξηγήσετε, στην κόρη μου πήρα την ευχή, όχι για να βγω από το σπίτι γιατί βγαίναμε από 10 ημερών αλλά γιατί ένιωθα ότι ήθελα να το κάνω. Στον γιο μου δεν ένιωσα την ίδια ανάγκη και βέβαια μαμάδες και γιαγιάδες έπεσαν να με φάνε. ΟΚ, έχω 2-2,5 χρόνια να πάω σε εκκλησία για δικούς μου λόγους και δεν ήθελα πάλι να το κάνω επειδή το επιβάλλει η κοινωνία. Στην προσπάθειά τους να με μεταπείσουν μου είπαν μέχρι και ότι δε θα μπορούν να τον ξεματιάσουν!!! Και επειδή την μουρμούρα κανείς δεν την αντέχει, στο τέλος τους είπα αυτό που ήθελαν να ακούσουν και τελικά μείναμε όλοι ευχαριστημένοι! Και επειδή δεν τα έχω καλά με τα ψέματα, σε κανένα 6μηνο θα τους αποκαλύψω και την αλήθεια μήπως καταλάβουν επιτέλους ότι στα δικά μου παιδιά έχω εγώ τον τελευταίο λόγο...

9. Ασ' το να κλάψει λίγο το παιδί, δεν θα πάθει κάτι! Θα κακομάθει συνέχεια αγκαλιά!
Σίγουρα το έχετε ακούσει ή το έχετε πει. Συμφωνώ κι εγώ, δεν θα πάθει τίποτα, ποιον ενοχλώ όμως αν θέλω να το έχω αγκαλιά? Την κόρη μου δεν τη μεγάλωσα όπως θα ήθελα, αφού γύρισα στο 2μηνο στη δουλειά και μετανιώνω κάθε μέρα γι αυτό. Έτσι λοιπόν βγάζω όλα τα απωθημένα μου τώρα που μπορώ στον μπέμπη ή "αγκαλίτσα" όπως τον λέει ο μπαμπάς του. Ας πάρω τώρα μια γερή δόση αγκαλιάς γιατί, όπως θα ξέρετε κι εσείς, όταν μεγαλώσουν τα παρακαλάμε...

10. Ίδιο ο μπαμπάς του είναι, εσύ κοιμόσουν? (Εναλλακτικά: Σε ποιόν μοιάζει το παιδί?)
Η Νο1 ατάκα που όλοι έχετε ακούσει, ακόμα και μέσα στο μαιευτήριο. Μόλις γεννηθεί και δούμε ότι είναι καλά αρχίζουμε να ψάχνουμε σε ποιόν μοιάζει! Κάθε φορά που έχουμε αυτή την κουβέντα θυμάμαι που μου περιγράφουν το πρώτο πράγμα που είχε πει ο μπαμπάς μου στη μαμά μου όταν με είδε: "Αγάπη μου έχει την πατούσα σου"! Το αστείο είναι ότι τελικά έχω την πατούσα του πατέρα μου! Αγαπητοί συγγενείς μην τρελαίνεστε! Το παιδάκι σας όπου και να μοιάζει θα το βλέπετε σίγουρα σαν το ομορφότερο πλάσμα στον κόσμο & σε αυτό θα συμφωνείτε όλοι! Τώρα αν θέλετε τη συμβουλή μου... πάρτε μια φωτογραφία σας από όταν ήσασταν στην αντίστοιχη ηλικία και δείξτε την. Σίγουρα κάποιος θα πειστεί ότι σας μοιάζει, εγώ τουλάχιστον το προσπαθώ εδώ και 3 χρόνια...


Πόσα ακόμα θα μπορούσα να γράψω και πόσα να μου πείτε κι εσείς... Μαμάδες, όλες τα ίδια περνάμε όπως βλέπετε. Γι αυτό αφήστε τους διαχωρισμούς σε θηλάζουσες & μη, σε όσες γέννησαν φυσιολογικά ή με καισαρική, όλες είμαστε μητέρες & λατρεύουμε τα υπέροχα πλασματάκια μας! Όσο για αυτές τις ατάκες που μπορεί να μας χαλάσουν τη διάθεση? Σίγουρα τα ξεχνάμε όλα όταν κοιτάμε στα μάτια των μωρών μας, όταν μας χαμογελάνε ή όταν τα χαζεύουμε την ώρα που κοιμούνται... Σκεφτείτε εκείνη τη στιγμή μια μαμαδοκουβέντα που σας χάλασε τη διάθεση & σίγουρα θα χαμογελάσετε...
Περιμένω τις δικές σας μαμαδοκουβέντες... Σχολιάστε ελεύθερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design