Image Map

Δίαιτα? Από.. Παρασκευή!!!

Καλημέρα beauties μου!!!

Την προσπάθειά μου να αδυνατίσω την έχω ήδη μοιραστεί μαζί σας στο My fat loss diary!!!

Για το διάστημα των διακοπών θα παραδεχτώ ότι όχι μόνο δίαιτα δεν έκανα, αλλά πήρα μερικά κιλάκια.... Για την ακρίβεια 3.5, αφού η ζυγαριά έδειξε το νούμερο 78.4!!! Από το σοκ, ζυγίστηκα 3 φορές και που μυαλό για φωτογραφία, όπως στα προηγούμενα Fat loss diaries!!!

ΟΚ, όταν φτιάχνεις τη βαλίτσα με ρούχα που οριακά σου κουμπώνουν και μετά από 5-6 ημέρες δεν κλείνουν πια, καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά.... Και δυστυχώς δεν μπήκαν στο πλύσιμο....

Φυσικά τα ουζάκια με μεζέ και οι μπύρες στην παραλία, μαζί με το καθημερινό φαγητό σε ταβέρνες, "βοήθησαν" σημαντικά στο να φτάσω σε αυτό το νούμερο. Ένα νούμερο που είχα να δω από τον 7-8 μήνα της εγκυμοσύνης μου, αν και κατά γενική ομολογία έμοιαζα "ολίγον έγκυος" σε αυτά τα κιλά...


Έτσι κι εγώ δεν άντεξα: Δίαιτα από Δευτέρα? Σιγά μην περιμένω! Παρασκευή ήταν (η προηγούμενη Παρασκευή, όχι εχθές) και έτσι είπα: Δίαιτα από Παρασκευή!!!

Εξάλλου την ατάκα "δίαιτα από Δευτέρα" τη θεωρώ δικαιολογία για "γουρουνιές" του Σαββατοκύριακου... Έτσι λοιπόν αγόρασα σαλάτες, φρούτα, γιαούρτια και δημητριακά, μείωσα ποσότητες και ξεκίνησα.

Και επειδή θεωρώ ότι το βασικό στοιχείο της απώλειας κιλών είναι η θέληση, αυτή τη φορά θέλω πραγματικά να βγει στη επιφάνεια η Κέλλυ που νιώθω ότι υπάρχει κάπου μέσα μου, όμορφη, αδύνατη αλλά πολύ δυναμική!

Σύντομα λοιπόν θα ξαναρχίσω ποσταρίσματα με φωτο της ζυγαριάς και σας περιμένω όλες εδώ!

Τι λέτε λοιπόν, δίαιτα από .... ????

xoxoxo
Κέλλυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design