Image Map

Happy Birthday with CND!!!

Καλημέρα σε όλες τις φίλες μου!!!

Σήμερα σας έχω μια ξεχωριστή ανάρτηση, καθώς είναι η ημέρα των γενεθλίων μου!!! 
και για να μην αναρωτιέστε, κλείνω τα 33 & δεν ντρέπομαι να το πω!!!!

Πριν από 10 ημέρες περίπου παρέλαβα ένα μικρό πακετάκι που δεν περίμενα... Είναι αυτή η στιγμή που το courier σε παίρνει τηλέφωνο για να σου παραδώσει κάτι και αναρωτιέσαι τι να είναι αυτό!!! Με μεγάλη μου χαρά λοιπόν παρέλαβα δύο από τα νέα χρώματα της CND Vinylux από τη σειρά της Contradictions Collection, καθώς και το αντίστοιχο Top Coat.

Όπως ξέρετε δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω βερνίκια Vinylux, μπορείτε να δείτε την προηγούμενη ανάρτησή μου ΕΔΩ και το Crush test που είχαν περάσει τότε!

Αυτή τη φορά τα χρώματα που δοκίμασα είναι τα
#200 Couture Covet & #198 Poison Plum







Αν όμως δεν είχατε δει την προηγούμενη ανάρτηση ή αν θέλετε να κάνετε reboot στα βασικά, να τι χρειάζεται να ξέρετε για τα CND Vinylux:

Τα βερνίκια Vinylux βασίζονται σε μία τεχνολογία παρόμοια με του ημιμόνιμου μανικιούρ, χωρίς όμως να μπαίνουν σε λάμπα και κατά συνέπεια διαρκούν λιγότερο. Έχουν την ιδιότητα να πολυμερίζονται με το φως του ήλιου και η διάρκεια τους να ξεπερνά τις 7 μέρες!


Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες μέρες περίμενα να τα δοκιμάσω & ανοιγόκλεινα το κουτί!!! Βλέπετε, έφτασαν την ίδια ημέρα που είχα βάλει πρόσθετα νύχια και δεν μου πήγαινε η καρδιά να τα βγάλω...
Όμως σήμερα ξύπνησα από τις 6 το πρωί (!) και ιδού το αποτέλεσμα στη διπλανή φωτογραφία!!!




Δυστυχώς το Poison Plum δεν αποδίδεται καλά στο χέρι μου, δείτε το όμως πως φαίνεται και ιριδίζει!!! Εντυπωσιακό, δεν μπορείτε να πείτε!!! 

Για να δείτε και τα υπόλοιπα χρώματα της σειράς, μπορείτε να επισκεφθείτε το site της e-creativegroup.gr εδω





Και για να μαθαίνετε όλες τις τελευταίες τάσεις στα νύχια, για φανταστικές ιδέες σχεδίων όπως αυτό & tips, περάστε κι από εδώ

Σας φιλώ και θα τα πούμε σύντομα!!!

From the birthday girl,
Kelly
xoxo

2 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα και τα 2, ειδικά το πετρόλ! Καθυστερημένα χρόνια πολλά Κέλλυ μου, να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς! :) Φιλιά πολλά! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σταυρούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Χαίρομαι που αποκαταστάθηκε το πρόβλημα σου με το ίντερνετ & επέστρεψες δυναμικά!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design