Image Map

Ξεχωρίστε με χειροποίητες δημιουργίες!!!


Καλό μήνα σε όλους & σε όλες!!!

Ο Νοέμβριος έφτασε & αν δεν έχετε αλλάξει ακόμα τα καλοκαιρινά σας ρούχα με τα χειμωνιάτικα, μην καθυστερείτε άλλο! Εγώ μόλις εχθές έκανα την αλλαγή στην ντουλάπα μου, δίνοντας σε όσους έχουν ανάγκη τα ρούχα που δεν μου κάνουν ή τα έχω φορέσει τόσο πολύ που δεν τα ήθελα πια.

Το αποτέλεσμα?

Έμεινα με αρκετά μονόχρωμα πουλόβερ (κυρίως ζιβάγκο), σε λίγο χειμερινές αποχρώσεις...
Δεν με πειράζει όμως καθόλου αυτό γιατί έχω βρει κάποια μοναδικά χειροποίητα κολιέ που σίγουρα θα κάνουν κάθε μου εμφάνιση ξεχωριστή & μοναδική!

Σας παρουσιάζω λοιπόν κάποια κομμάτια, φτιαγμένα από πρωτότυπα υλικά.
Κουκούλι μεταξοσκώληκα στις περισσότερες δημιουργίες, με πέρλες, μπαμπού, αλλά και χειροποίητο φελτ.
Οι τιμές, πολύ οικονομικές σε σχέση με την ποιότητα τους & με αντίστοιχες δημιουργίες, καθώς κανένα κομμάτι δεν ξεπερνά τα 35€.

Θα τα βρείτε όλα εδώ: http://xeiropoiites-dimiourgies.blogspot.gr/




























Στο σημείο αυτό να σας πω ότι επιμελήθηκα το συγκεκριμένο blog & έχω αναλάβει την προώθηση του, οπότε θα χαρώ να εγγραφείτε και σε αυτό μέλη ώστε να τα λέμε κι από εκεί!
Φυσικά περιμένω τα σχόλια σας!!!

Σας φιλώ και ελπίζω να έχουμε όλοι μία πολύ όμορφη εβδομάδα & έναν ακόμα καλύτερο μήνα!!!

xxx
Kelly.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design