Image Map

Μεγάλες blog αλλαγές ft Ελευθερία Σιατήρα!

Κορίτσια μου καλημέρα!!!

Ίσως παρατηρήσατε ότι εδώ και καιρό δεν έχω κάνει κάποια ανάρτηση... υπήρχε σοβαρός λόγος γι αυτό φυσικά!
Πολλά ΝΕΑ & όμορφα πράγματα συνέβησαν αυτό το διάστημα & χαίρομαι πολύ που θα τα μοιραστώ μαζί σας!

Ξεκινάω λοιπόν από το όνομα του Blog! Πλέον το "a modern greek woman" έχει μετονομαστεί σε "glam mom gr", καθώς θέλω να μιλάμε πολύ περισσότερο και για πιο μαμαδίστικα θέματα, χωρίς ποτέ να αφήνουμε στην άκρη την ομορφιά! 

Σας περιμένω λοιπόν να κάνουμε την πιο GLAMOM παρέα και μέσω του blog, αλλά και μέσα από το επίσης ΝΕΟ μου κανάλι στο Youtube! Επειδή έχω την τάση να μιλάω πολύ & θέλω να μοιράζομαι μαζί σας όσα έχω μάθει τόσα χρόνια που βρίσκομαι στο χώρο των καλλυντικών, πιστεύω ότι θα βρείτε ενδιαφέρον το κανάλι και σίγουρα θα με γνωρίσετε και λίγο καλύτερα. Τα βίντεο που έχουν ανέβει μέχρι στιγμή δεν είναι sponsored, ενώ θα με δείτε πολύ φυσική, χωρίς σενάριο, όπως έχω ακούσει ότι γίνεται συχνά στο youtube... 
Βρείτε με λοιπόν ΕΔΩ και αν σας αρέσει περιμένω τα like & subscribe σας! 
Αν πάλι δεν σας αρέσει, περιμένω τα σχόλια σας για να βελτιωθώ!
Μην ξεχάσω, μέχρι 1 Μαρτίου "τρέχει" σούπερ διαγωνισμός Golden Rose!!



Το καλύτερο όμως σας το άφησα για το τέλος! 
Αφού αποφάσισα το νέο όνομα, ήρθε ο καιρός να εκμεταλλευτώ και το δώρο που είχα κερδίσει παλαιότερα, από το διαγωνισμό που είχε κάνει μία από τις blogger που εκτιμώ ιδιαίτερα για τη δουλειά αλλά και την προσωπικότητα της, η Ελευθερία Σιατήρα
Την Ελευθερία την έχουμε γνωρίσει μέσα από το "diary of a beauty addict" και το "edit your life magazine". Ωστόσο, έχει μεγάλο ταλέντο και στη σχεδίαση & ανασχεδίαση Blog (βλ. "El Design"). Έτσι λοιπόν, ήταν ιδιαίτερα μεγάλη η χαρά μου όταν ανακοινώθηκα ως νικήτρια στον ανασχεδιασμό του Blog μου! Όπως βλέπετε επιμελήθηκε από το λογότυπο, μέχρι τα χρώματα & την τελική σχεδίαση, μου πρόσθεσε κατηγορίες & συνέδεσε όλα τα social & το νέο μου κανάλι, δημιουργώντας αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα! Ομολογώ ότι τη δυσκόλεψα λιγάκι, ειδικά με το λογότυπο, καθώς είχα ήδη φτιάξει ένα δικό μου, όμως με πολύ υπομονή & άλλη τόση επιμονή, καταλήξαμε σε ένα σχέδιο που μας άφησε και τις δύο πλήρως ικανοποιημένες!

Αν θέλετε λοιπόν να δώσετε μια πιο σύγχρονη νότα στο Blog σας ή αν θέλετε να ξεκινήσετε κάτι νέο, σας προτείνω ανεπιφύλακτα να συνεργαστείτε με την Ελευθερία και σίγουρα θα δημιουργήσει όσα έχετε σκεφτεί.  
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τον κωδικό GM15 που εξασφάλισα αποκλειστικά για εσάς, ώστε να έχετε έκπτωση 15% σε όλα τα έτοιμα πρότυπα ή για σχεδίαση κατά προτίμηση!

Σας φιλώ γλυκά και θα τα λέμε ακόμα πιο πολύ διαδικτυακά!

Bye bye #glamers
xoxo
Kelly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design