Image Map

Απόδραση σε τροπικές παραλίες με την CND

Χρόνια πολλά Glamers!!!

Επιτέλους διακοπές και τι καλύτερο από μία ευκαιρία να περιποιηθούμε τον εαυτό μας!
Για καλή μου τύχη λίγες μέρες πριν έφτασαν τα νέα χρώματα από τα αγαπημένα μου CND™ VINYLUX™ Weekly Polish.
Η νέα RHYTHM & HEAT The Collection, θα βρίσκεται κοντά μας όλο το καλοκαίρι του 2017 με τις νέες τάσεις της μόδας που πάντα μας εμπνέουν.


Φέτος λοιπόν κυριαρχεί η ART DÉCO! Η παγκόσμια διακοσμητική τέχνη με το ανάλαφρο ύφος, φέτος μεταφέρεται και στα νύχια μας! Μια εκλεπτυσμένη καλοκαιρινή απόδραση μας προτείνει λοιπόν η νέα σειρά RHYTHM & HEAT, της CND, εμπνευσμένη από τα φωτεινά χρώματα και τα τροπικά δάση.



Δοκίμασα λοιπόν και συνδύασα τα χρώματα που παρέλαβα, με το αποτέλεσμα που βλέπετε. Ήδη σήμερα είναι η πέμπτη ημέρα που έχω φτιάξει τα νύχια και το αποτέλεσμα δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου! Σας το έχω ξαναπεί ότι με λίγη προσοχή η διάρκεια είναι άνω των 7 ημερών και η λάμψη τέλεια, καθώς το TOP COAT νομίζω ότι είναι το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει...


Ανακαλύψτε κι εσείς ΕΔΩ τις νέες αποχρώσεις, τόσο στην καταναλωτική σειρά Vinylux™ (είναι αυτή που σας δείχνω), όσο και στα επαγγελματικά Shellac™. Και οι δύο σειρές εξάλλου είναι ‘‘7-Free’’ ( χωρίς formaldehyde, toluene, DBP, formaldehyde resin, camphor, xylene ή MEK) κάτι πολύ βασικό για όλες εμάς που προσέχουμε ιδιαίτερα τα συστατικά των προϊόντων που χρησιμοποιούμε!

Περιμένω τη γνώμη σας, τα έχετε δοκιμάσει?
Πως σας φάνηκε το αποτέλεσμα?

Μέχρι το επόμενο ποστ,
σας φιλώ,
Κέλλυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by glamom.gr. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design